Zasady dotyczące plików cookie

Firma Ricoh wykorzystuje narzędzia do gromadzenia danych, takie jak pliki cookie, aby zwiększyć przydatność witryny dla użytkowników. Informacje o zmianie tych ustawień i o plikach cookie można uzyskać tutaj.


Wyróżnienia BLI dla systemów produkcyjnych Ricoh

Wyróżnienia BLI dla systemów produkcyjnych Ricoh

Dwa systemy produkcyjne Ricoh zdobyły wyróżnienia przyznawane przez  Buyer’s Lab. Pro™ C9200 zostało uznane za Wyróżniający się kolorowy, wysokonakładowy system produkcyjny, a cyfrowy system produkcyjny Pro™ C7200x za Wyróżniający się, kolorowy, średnionakładowy system produkcyjny.


Kontrakt globalny dla Twojej firmy

Zespół Ricoh Global Services oferuje ustandaryzowane, spójne i kompleksowe rozwiązania świadczone dla klientów na całym świecie.

Jesteśmy obecni w około 200 krajach i rejonach, zatrudniamy ponad 30 000 specjalistów ds. usług. Gwarantujemy wysoki standard jakości obsługi.

Kontrakt globalny dla Twojej firmy

Case study

  • AkzoNobel

    AkzoNobel

    Dzięki rozwiązaniu Green Office Solution firma Akzo Nobel obniżyła zużycie papieru o 15% oraz energii o 18% w skali globalnej.

  • Zalsman

    Zalsman

    Rodzinna firma Zalsman zainwestowała w atramentowy system produkcyjny na papier ciągły Ricoh Pro VC60000.

  • Hopwood Hall College

    Hopwood Hall College

    Wdrożone przez Ricoh zwirtualizowane środowisko nauki w znacznym stopniu ułatwiło dostęp do informacji i współdzielenie dokumentów.

Raporty Ricoh

  • Generation Innovate

    Generation Innovate

    W nowym badaniu przeprowadzonym przez Coleman Parkes na zlecenie Ricoh Europe przyglądamy się, w jaki sposób zarządzający małymi i średnimi przedsiębiorstwami podchodzą do zagadnienia innowacyjności oraz rozwoju jako czynnika niezbędnego do przetrwania na rynku.

  • Empowering Digital Workplaces

    Adaptacja potencjału cyfrowej rzeczywistości

    Jednym z najważniejszych zadań stojących dziś przed firmami jest jak najlepsze wykorzystanie innowacyjnych technologii i usług, żeby móc umożliwić pracownikom wydajniejszą pracę.

  • Triple R

    Triple R

    Badanie „Triple R” przeprowadzone przez Censuswide na zlecenie Ricoh wskazuje, że marki muszą znaleźć równowagę pomiędzy zapewnianiem klientom poczucia, że są doceniani, oraz zachowaniem odpowiedniego dystansu podczas komunikowania się z nimi tak, żeby nie było to odbierane jako napastliwe.

  • World of Change - Ricoh Insights

    World of Change

    Rok 2016 był okresem intensywnych zmian, które na nowo zdefiniowały pojęcie wydajnego środowiska pracy. W roku 2017 odczujemy ich konsekwencje, które zmuszą nas do rewizji obecnych metod pracy.

  • Middle Child Syndrome

    Middle Child Syndrome

    Pomoc rządowa często skupia się na małych przedsiębiorstwach, podczas gdy te duże z reguły są w stanie poradzić sobie same.

  • Ricoh - Communication Crackdown

    Communication Crackdown

    Europejscy konsumenci są dosłownie zalewani ogromną liczbą zupełnie dla nich nieistotnych wiadomości.

  • Ricoh Digital Marketplace

    Digital Marketpace - Hope or hype ?

    Unia Europejska planuje stworzenie Jednolitego Rynku Cyfrowego do końca 2016 r. Ale co to oznacza w praktyce?