RICOH Spaces

Szybka rezerwacja biurek, sal, miejsc parkingowych i nie tylko!

RICOH Spaces ułatwia korzystanie z biura w modelu hybrydowym

Stwórz środowisko pracy, które można elastycznie dostosować do potrzeb pracowników

Twoi pracownicy chcą mieć możliwość elastycznego wyboru między pracą w biurze a pracą z domu. Kluczowe znaczenie ma stworzenie warunków, które pozwolą efektywnie pracować w modelu hybrydowym. Niektóre zadania wymagają skupienia, inne realizowane są najefektywniej podczas wspólnej pracy w zespole. 
 
RICOH Spaces to intuicyjna aplikacja, która pozwala na szybką rezerwację biurka, sali spotkań, czy miejsca parkingowego. System pozwala łatwo sprawdzić ich dostępność oraz kto zajmuje daną powierzchnię.

Aplikacja, która rozwija się z Twoją firmą

Spośród dostępnych opcji możesz wybrać te, które są najbardziej potrzebne w Twojej firmie.
  • Rezerwacja biurek
  • Rezerwacja sal konferencyjnych i spotkań
  • Interaktywna mapa biura 
  • Zamawianie dodatkowych usług
  • Bezpieczny powrót do biura
  • Internet rzeczy (IoT)
  • Digital signage 
  • Zarządzanie informacjami o odwiedzających

Ricoh Spaces wspiera pracę w modelu hybrydowym w easyJet

Przeczytaj, jak wdrożenie RICOH Spaces ułatwiło wprowadzenie hybrydowego modelu pracy easyJet i zarządzanie procesem bezpiecznego powrotu do biura po pandemii. 
 
  • Szybki i prosty proces rezerwacji biurka w aplikacji mobilnej lub w sieci.
  • Dostęp do szczegółowych danych i raportów dotyczących wykorzystania przestrzeni biurowej. 
  • Wsparcie dla wprowadzenia pracy hybrydowej.
 

Skontaktuj się z nami!

Porozmawiaj z ekspertem Ricoh

Skontaktuj się z jednym z naszych konsultantów i dowiedz się, jak możemy pomóc Twojej firmie.

Skontaktuj się z nami