business processes

Skorzystaj z opcji outsourcingu procesów, by realizować kluczowe cele biznesowe

Business Process Services

Wiele procesów biznesowych opiera się na powtarzalnych działaniach i zadaniach administracyjnych, takich jak np. fakturowanie, drukowanie, skanowanie i korespondencja. 
 
Możesz odciążyć swój zespół i zdecydować się na korzystanie z outsourcingu oraz wprowadzenie rozwiązań do automatyzacji. 
 
Dzięki usługom świadczonym w ramach Ricoh Business Services usprawnisz zarządzanie dokumentami i procesami biznesowymi oraz ułatwisz cyfrową transformację swojej firmy.
  • Podnieś jakość obsługi klientów
  • Przyspiesz transformację cyfrową 
  • Zoptymalizuj procesy biznesowe 
  • Zwiększ produktywność i komfort pracowników 
  • Zachowaj pełną zgodność z przepisami 
  • Ogranicz koszty związane z obsługą poczty, dokumentów i druku
Ricoh to ponad 80 lat doświadczeń związanych z tworzeniem i wdrażaniem rozwiązań, które pozwalają pracować lepiej i mądrzej. W obszarze procesów dokumentowych oferujemy zarówno urządzenia i oprogramowanie optymalizujące druk, jak i wdrażamy narzędzia do elektronicznego obiegu dokumentów. Nasze innowacyjne rozwiazania pozwalają klientom zwiększyć dokładność, wydajność i automatyzację, zapewniając szybszy zwrot z inwestycji.
Oferujemy spójny standard usług na całym świecie.

Rozwiązania i usługi

Elektroniczny obieg fatur

areo

Elektroniczne zarządzanie dokumentami usprawnia procesy związane z obsługą zobowiązań firmy

Elektroniczny obieg faktur w firmie jest znacznie korzystniejszy niż tradycyjny - pozwala na automatyzację i przyspieszenie procesu przetwarzania oraz zatwierdzania dokumentów.  
 
Organizacje nie mogą pozwolić sobie na ograniczenie swojej płynności spowodowane opóźnieniami w zatwierdzaniu faktur i płatnościach czy braku ich widoczności lub niewłaściwym raportowaniu. Muszą także przestrzegać zmieniających się przepisów skarbowych i zadbać o przejrzystość przygotowywanych raportów.
 
Nasz system pozwala zapomnieć o mozolnym, manualnym wprowadzaniu danych. Umożliwia również szybkie powiązanie konkretnej faktury z umową, dowodem dostawy czy innymi istotnymi informacjami koniecznymi do podjęcia decyzji o akceptacji. 
 
Zoptymalizuj procesy związane z rozliczaniem należności. Oszczędzaj czas, ograniczaj błędy, zwiększaj, efektywność oraz jakość obsługi dostawców i klientów. Nasze usługi automatyzacji fakturowania umożliwiają rejestrowanie, przetwarzanie, zatwierdzanie i archiwizowanie faktur przychodzących, ograniczanie zadań ręcznych, poprawę dokładności i aż pięciokrotne przyspieszenie obsługi dokumentów! 
 
Wzrost efektywności fakturowania 
  • Lepsza kontrola i przejrzystość stanu gotówkowego – zminimalizowanie czasu otrzymania należności i obniżenie DSO 
  • Zapewnienie zgodności i bezpieczeństwa e-fakturowania międzynarodowego 
  • Wzrost elastyczności i skalowalności procesów
  • Łatwiejsze zarządzanie kosztami dzięki modelowi subskrypcyjnemu
  • Łatwe i w pełni kontrolowane przejście z faktur papierowych na cyfrowe
Dowiedz się więcej

Mailroom Services

areo

Efektywne zarządzanie korespondencją

Ręczna obsługa tradycyjnej, papierowej poczty staje się coraz bardziej kosztowna, a w przypadku pracy zdalnej brak natychmiastowego dostępu do ważnych dokumentów wpływa na obniżenie produktywności w całej organizacji. Procesy obsługiwane ręcznie są również narażone na częste błędy i niewystarczający poziom bezpieczeństwa.   
 
Nasza usługa pozwoli Twojej firmie usprawnić procesy związane z przekazywaniem listów, zoptymalizuje komunikację, zredukuje ręczną obsługę poczty i zapewni jej doręczanie do pracowników w dowolnym miejscu. Oferując jedno źródło zarządzania korespondencją, scentralizujemy i uprościmy wprowadzenie i śledzenie wszystkich paczek przychodzących i wychodzących w Twojej firmie, zapewniając pełną funkcjonalność monitorowania, zgodną z wymogami bezpieczeństawa i ochroną danych.    
 
Poprzez wprowadzenie zautomatyzowanej technologii umożliwiamy Twojej firmie dostęp do usług z dowolnego miejsca i w dowolnym momencie.  
 
  • Oszczędność czasu i obniżenie kosztów obsługi poczty  
  • Ograniczenie ryzyka wystąpienia błędów 
  • Zapewnienie szybszego dostępu do dokumentów 
  • Umożliwienie elastycznego modelu pracy
  • Przyspieszenie obsługi i odpowiedzi  na zapytania klientów w wielu kanałach
Dowiedz się więcej

Outsourcing Services

areo

Uwolnij swoich pracowników od powtarzalnych zadań

Organizacje, które drukują i dystrybują duże ilości materiałów marketingowych i komunikacyjnych nie muszą tracić środków i zasobów na wyposażenie i obsługę specjalistycznego  sprzętu.  
 
Nasze usługi outsourcingowe bazują na nowoczesnej technologii i wiedzy ekspertów
  • Ulepsz swoje procesy i ogranicz ryzyko błędów 
  • Zyskaj znaczne oszczędności kosztów marketingu i komunikacji 
  • Usprawnij obsługę i czas reakcji w celu poprawy doświadczeń klientów
  • Zwiększ skuteczności komunikacji, dzięki innowacyjnym technikom
  • Spraw, by informacje były bardziej dostępne
Łączymy światowej klasy sprzęt i oprogramowanie ze specjalistycznym wsparciem w zakresie doradztwa, wdrażania i realizacji. Nasz proces, który został dopracowany w ciągu wielu lat i przy współpracy z tysiącami klientów, umożliwia nam świadczenie usług zarządzanych lub całkowicie outsourcingowych w siedzibie klienta, poza nią lub w chmurze.
Skontaktuj się z nami

Printing and Scanning Services

areo

Efektywniejsze przetwarzanie przychodzących i wychodzących dokumentów

W dużych organizacjach każdego dnia przetwarzanych są setki dokumentów przychodzących i wychodzących. Aby obniżyć koszty i zwiększyć produktywność, coraz więcej firm zmniejsza zużycie papieru i digitalizuje dokumenty i korespondencję, w tym formularze wniosków, umowy, dokumentację pracowniczą i wiele innych. 
 
Nasze w pełni konfigurowalne, zarządzane usługi drukowania i skanowania pozwalają na outsourcing procesu digitalizacji dokumentów. 
 
Usługi realizujemy w wyspecjalizowanych centrach. Twoja firma może powierzyć nam  sortowanie, digitalizowanie, odpowiednie zindeksowanie oraz zapisanie dokumentów w cyfrowym archiwum.   
Cały proces odbywa się w zachowaniem najwyższych standardów bezpieczeństwa, a dokumenty obsługiwane są przez profesjonalnie przygotowany zespół. 
 
  • Szybsze i w pełni bezpieczne przetwarzanie dokumentów 
  • Lepsza i sprawniejsza obsługa klientów 
  • Łatwiejszy dostęp uprawnionych użytkowników do informacji z dowolnego miejsca 
  • Zapewnienie zgodności z wymogami ochrony danych
  • Utrzymanie ciągłości działania firmy
Skontaktuj się z nami

Zapraszamy do kontaktu

Porozmawiaj z ekspertem Ricoh

Skontaktuj się z jednym z naszych konsultantów i dowiedz się, jak możemy pomóc Twojej firmie.

Skontaktuj się z nami

Ricoh Business Services

Poznaj szereg profesjonalnych usług i rozwiązań, które pomogą Twojej firmie przyspieszyć cyfrową transformację.

Poznaj wszystkie nasze rozwiązania biznesowe
seamless digital workspace experience

Digital Experience

Nasz wykwalifikowany zespół ekspertów projektuje, buduje, wdraża i obsługuje rozwiązania, które pomogą Twojej firmie osiągnąć maksymalny poziom zaangażowania klientów.

Dowiedz się więcej

Zarządzanie procesami biznesowymi

Dzięki innowacyjnym narzędziom tworzymy środowisko pracy, w którym Twój Zespół może skupić się na kluczowych zadaniach.

Dowiedz się więcej

Cyberbezpieczeństwo

Pomożemy Ci stworzyć odporną infrastrukturę IT, zrozumieć lepiej jej słabe strony i odpowiednio nimi zarządzać. Dzieki temu Twoja firma będzie mogła rozwijać się w bezpieczny sposób.

Dowiedz się więcej

Chmura i infrastruktura

Korzystaj ze skalowalnych rozwiązań chmurowych. Zadbaj o większą elastyczność i efektywność działania. Zapewnij bezpieczny dostęp do kluczowych danych.

Dowiedz się więcej

Innowacyjne środowisko pracy

Opracujemy i wdrożymy innowacyjne środowisko pracy, w którym Twój Zespół będzie mógł osiągać najlepsze wyniki.

Dowiedz się więcej