Wsparcie
Pełne wsparcie dla produktów i usług. Wyszukaj informacje, pobierz oprogramowanie, sterowniki i podręczniki. Prześlij odczyty liczników, zarejestruj posiadane produkty i poznaj dostępne sposoby kontaktu.
-
Knowledge base
Znajdź odpowiedzi na swoje pytania korzystając z naszej Bazy wiedzy online.
-
Informacje o produktach dotyczące ochrony środowiska, zdrowia i bezpieczeństwa
Wszystkie nasze produkty są zgodne z lokalnymi, krajowymi i międzynarodowymi przepisami BHP.
-
Umowa licencyjna użytkownika
Dowiedz się więcej o umowa licencyjna użytkownika

Rejestracja w usłudze eService
Zarejestruj się tutaj, aby uzyskać dostęp do naszego bezpiecznego portalu obsługi i wsparcia online.
- Szybkie zgłaszanie zleceń i zapytań dotyczących wsparcia
- Zamawianie i monitoring materiałów eksploatacyjnych
- Zgłaszanie odczytów liczników

Usługi wsparcia
W razie dodatkowych pytań prosimy o kontakt.

Zapytanie o konto
Skontaktuj się z nami , aby przekazać wszelkie zapytania dotyczące konta i faktur lub zaktualizować dane zapisane na koncie Ricoh.
-
Rejestracja gwarancji
Prześlij formularz rejestracyjny gwarancji na produkt w ciągu 14 dniu od daty zakupu.
-
Recykling pojemników na toner
Zwróć wykorzystane materiały eksploatacyjne firmy Ricoh do naszego lokalnego centrum ponownego wykorzystania, aby poddać je recyklingowi.
-
Zgłaszanie odczytów liczników
Zgłoś najnowszy odczyt licznika produktu firmy Ricoh — w tym miejscu lub poprzez eService.
-
Witryna firmy Ricoh dla deweloperów
Skorzystaj ze wsparcia i narzędzi ułatwiających integrację Twojego oprogramowania z produktami firmy Ricoh.
Kontakt
Skontaktuj się z nami za pośrednictwem poczty e-mail, w trybie online lub przez telefon, aby omówić w jaki sposób możemy pomóc Twojej firmie.