Wartości, wizja i misja
W Ricoh dialog z klientem jest dla nas priorytetem. Przygotowując naszą ofertę bierzemy pod uwagę pełen obraz organizacji. Dzięki temu nasze rozwiązania możemy idealnie dopasować do potrzeb danego przedsiębiorstwa.
Nasza filozofia zarządzania
Nasze podstawowe zasady — kochaj swojego sąsiada, kochaj swój kraj, kochaj swoją pracę — zostały sformułowane w 1946 roku przez założyciela firmy, Kiyoshiego Ichimurę. Stanowią one fundament sposobu, w jaki prowadzimy działalność.
Nasza filozofia działania jest zgodna z ideą zrównoważonego rozwoju. Jako firma mamy poczucie odpowiedzialności za los przyszłych pokoleń.
Filozofia „The RICOH Way”
Koncepcja „The RICOH Way” to globalna filozofia korporacyjna. Jej założenia są kluczowe dla tożsamości Ricoh. Określają podstawowe wartości, wspólne dla wszystkich pracowników firmy i standardy postępowania.
Klienci w centrum uwagi
W Ricoh koncentrujemy się na tworzeniu innowacji, pracy zespołowej oraz przestrzeganiu najwyższych standardów etycznych. Pozwala to z sukcesem realizować naszą strategię w której najważniejszy jest klient.
Dążenie do doskonałości
Celem Ricoh jest dostarczanie produktów i usług podnoszących jakość życia naszych klientów. Dążymy również do realizacji naszych obowiązków w zakresie budowy zrównoważonego społeczeństwa oraz tworzenia innowacyjnych rozwiązań.
Nagradzamy wyjątkowe osiągnięcia naszych pracowników i innowacyjne podejście do pracy. Najlepsi mogą zdobyć wyróżnienie w programie RICOH Way Award.
Szacunek dla środowiska naturalnego
Nasze zaangażowanie w zrównoważony rozwój stanowi fundament filozofii Ricoh i dotyczy każdego obszaru działalności - począwszy od procesu produkcyjnego, przez dystrybucję, aż po recykling. Świadomość kwestii związanych ze środowiskiem leży u podstaw wszystkich naszych działań.