Jozef skrzypa

CASE STUDY

Usprawnienie zarządzania, przekazywania i przechowywania zleceń serwisowych dzięki DocuWare

Elektroniczny obieg dokumentów dla firmy Serwisy Józef Skrzypa

Firma Serwisy Józef Skrzypa poszukiwała systemu do elektronicznego obiegu dokumentów, który usprawni zarządzanie, przekazywanie i przechowywanie zleceń serwisowych.

Wybór padł na chmurową wersję oprogramowania DocuWare. Przed rozpoczęciem rozmów z Ricoh Klient rozważał wprowadzenie jedynie cyfrowego archiwum. Jednakże w toku konsultacji okazało się, że przydatne okażą się również dodatkowe funkcjonalności
oferowane przez DocuWare.

Ostatecznie w firmie zostały uruchomione procesy, które swoim zasięgiem obejmują wszystkie działy. Są to:
  • elektroniczny obieg faktur zakupowych,
  • elektroniczny obieg zleceń serwisowych,
  • windykacja należności,
  • cyfrowe archiwum.
Jako kolejny proces planowane jest uruchomienie wysyłania elektronicznych faktur
sprzedażowych do klientów.

Podsumowanie

  • Wyzwanie: Elektroniczny obieg dokumentów
  • Branża: Transport & Logistics
  • Wielkość firmy: Małe i średnie firmy
  • Rodzaj usługi: Managed Document Services

Skontaktuj się z nami

Porozmawiaj z ekspertem Ricoh.

Umów się na konsultację i przekonaj się, jak możemy pomóc Twojej firmie.

Umów się na spotkanie