Business Lease

CASE STUDY

Wdrożenie elektronicznego obiegu faktur DocuWare dla Business Lease

Oszczędność czasu dzięki automatyzacji procesów

Wdrożenie elektronicznego obiegu faktur DocuWare pozwoliło pracownikom Business Lease na zminimalizowanie czasu potrzebnego na wprowadzanie danych. Znacznie obniżyło to również ryzyko występowania błędów ludzkich oraz uciążliwe zjawisko związane z tzw. “dublami faktur”. Bardzo ważne z perspektywy Business Lease było również to, że dane przesłane do DocuWare można pobrać w formie pliku MS Excel i wykorzystać do procesów analitycznych. To, jak duże znaczenie ma cyfryzacja i możliwość bezpiecznego, zdalnego dostępu do dokumentów, bardzo mocno pokazała pandemia w 2020 roku.



''Jedną z kluczowych cech, które wyróżniają Business Lease na rynku, jest szybka i bardzo sprawna obsługa klienta. W tym momencie wykorzystujemy DocuWare do elektronicznego obiegu faktur. Wierzymy jednak, że przy jego szerszym zastosowaniu w innych dziedzinach naszej pracy, będziemy mogli jeszcze sprawniej realizować nasze usługi. Branża, w której działamy wymaga natychmiastowego dostępu do dużej liczby danych i dokumentów. Szukaliśmy rozwiązania, które będziemy mogli wykorzystać na wielu polach - nasz wybór padł na DocuWare, ponieważ odpowiada na większość naszych potrzeb''

Karol Margas, Process Analyst Business Lease



Podsumowanie

  • Wyzwanie: Elektroniczny obieg dokumentów
  • Branża: Inny
  • Wielkość firmy: Małe i średnie firmy
  • Rodzaj usługi: Business Process Services

Skontaktuj się z nami

Porozmawiaj z ekspertem Ricoh.

Umów się na konsultację i przekonaj się, jak możemy pomóc Twojej firmie.

Umów się na spotkanie