Service Advantage dla robotyki
Skorzystaj z najwyższej klasy pomocy technicznej dla swoich klientów
Ponieważ Twoi klienci polegają na technologii robotycznej, musisz zapewnić im profesjonalne wsparcie serwisowe.Począwszy od pierwszego kontaktu z pracownikiem działu pomocy technicznej, poprzez terminowe dostarczanie części zamiennych, aż po fachową interwencję inżyniera pracującego w terenie. Klienci oczekują szybkiej i skutecznej reakcji na ich problemy serwisowe. Dysponujemy ludźmi, platformą i fachową wiedzą, aby udzielić takiej pomocy technicznej w Twoim imieniu.
Mamy ponad 80-letnie doświadczenie i jesteśmy jednym z wiodących dostawców usług technologicznych na świecie. Mamy rozwiniętą sieć dostarczającą szeroką ofertę usług pomocy technicznej. RICOH Service Advantage pozwoli Ci rozszerzyć wiodącą w swojej klasie pomoc techniczną na swoich klientów. Zwiększenie możliwości obsługowych, wydajności oraz zasięgu pomoże Ci skrócić czas wprowadzania produktów na rynek, jednocześnie minimalizując koszty inwestycji.
- Funkcje i zalety
-
RICOH Service Advantage to elastyczne gotowe rozwiązanie. Korzystając z naszej sieci serwisowej w całym regionie EMEA, rozwiązanie daje dostęp do prawie 5000 certyfikowanych inżynierów serwisowych oraz wszechstronnego zakresu usług pomocy technicznej, w tym projektowania i wdrażania usług, zarządzania usługami, zarządzania łańcuchem dostaw i częściami, usług pomocy technicznej, zdalnej diagnostyki, inżynierii terenowej, raportowania i rozliczania.
- Bezproblemowo rozszerz pomoc techniczną na klientów w całym regionie EMEA
- Gotowe rozwiązanie zwiększające możliwości obsługowe, wydajność oraz zasięg
- Rozwinięta sieć serwisowa obejmująca całą Europę, Bliski Wschód i Afrykę
- Profesjonalna pomoc techniczna świadczona przez prawie 5000 certyfikowanych techników
- Wiedza w dziedzinie rynków wschodzących oraz nowych technologii, w tym robotyki
- Pełna znajomość lokalnych języków i wymagań biznesowych