Business Solutions Thumbnail

Rozwiązania biznesowe

W Ricoh specjalizujemy się w projektowaniu i wdrażaniu rozwiązań oraz usług, dzięki którym Twoja firma będzie przygotowana na wyzwania przyszłości.

Dowiedz się więcej
Zapewnij dostęp do technologii, które przełożą się na budowanie pozytywnego doświadczenia pracownika.
Czytaj więcej
Uwolnij swoich pracowników od wykonywania ręcznych, powtarzalnych zadań. Zapewnimy Ci narzędzia, dzięki którym uprościsz i usprawnisz procesy w firmie.
Czytaj więcej
Postaw na efektywne środowisko druku, które będzie dostosowane do cyfrowych procesów i wyzwań pracy w modelu hybrydowym.
Czytaj więcej
Oferujemy rozwiązania w chmurze i specjalistyczną wiedzę, dzięki którym działania Twojej firmy staną się bardziej efektywne, oszczędne i bezpieczne.
Czytaj więcej
Zadbaj o ochronę przed cyberzagrożeniami. Zadbamy o najskuteczniejsze zabezpieczenia, które będą stały na straży bezpieczeństwa Twojej firmy.
Czytaj więcej
Ricoh rozszerza możliwości zaawansowanych systemów druku produkcyjnego i dostosowuje zakres ich funkcjonalności do stale mieniających się wymagań rynku.
Czytaj więcej
Products Services Thumbnail

Produkty i usługi

Zapewniamy pełną gamę rozwiązań zaprojektowanych w celu zwiększenia wydajności i produktywności w Twoim zespole.

Innowacyjne urządzenia drukujące, monitory interaktywne, skanery i oprogramowanie ułatwiające zarządzanie, cyfryzację i współpracę.
Czytaj więcej
Usługi, które pozwolą Twojej firmie na szybszą transformację środowiska pracy.
Czytaj więcej
Aparaty, obiektywy, lornetki i akcesoria.
Czytaj więcej
Oryginalne materiały eksploatacyjne i części to gwarancja najwyższej jakości.
Czytaj więcej
Support Thumbnail

Wsparcie

Pełne wsparcie serwisowe dla produktów i usług w jednym miejscu. Oferujemy wsparcie, doradztwo i rozwiązania dla utrzymania sprawności działania Twojej firmy.

Uzyskaj wsparcie
W tym miejscu możesz pobrać sterowniki, skorzystać ze strefy wiedzy lub zarejestrować gwarancję.
Czytaj więcej
Ricoh eService pozwala na łatwe składanie zamówień tonerów oraz zgłoszeń serwisowych.
Czytaj więcej
Tonery – recykling, zgłoszenie fałszerstw
Zwróć zużyte pojemniki po tonerach i zgłoś tonery, które nie są autentyczne.
Znajdź oddział Ricoh lub jednego z Autoryzowanych Partnerów Handlowych naszej firmy.
Czytaj więcej
Znajdź oddział Ricoh lub jednego z Autoryzowanych Partnerów Serwisowych naszej firmy.
Czytaj więcej
News Events Thumbnail

Bądź na bieżąco

Przeczytaj najnowsze wiadomości,  komunikaty i zapowiedzi wydarzeń Ricoh.

Wszystkie wiadomości
Zapoznaj się z komunikatami i informacjami prasowymi Ricoh.
Czytaj więcej
Weź udział w wydarzeniach organizowanych przez Ricoh.
Czytaj więcej
About Us Thumbnail

O nas

Podczas realizacji usług kluczowa jest dla nas bliska współpraca z klientem. Dzięki temu podejściu, nasze rozwiązania są bardzo dobrze dostosowane do konkretnych potrzeb danej organizacji i efektywnie wspierają ją w realizacji kluczowych celów biznesowych.

Dowiedz się więcej
O Ricoh
Kim jesteśmy i czym się zajmujemy.
Planeta, Społeczeństwo oraz Zarządzanie (ESG)
Nasze zaangażowanie w działania dla zapewnienia zrównoważonej przyszłości.
Kariera
Kontakt

Inteligentne szafy Ricoh

Inteligentne szafy Ricoh

Zmiana modelu pracy wymaga wprowadzenia nowych rozwiązań w przestrzeni biurowej. Jednym z nich są Inteligentne szafy Ricoh. Inteligentne szafki mają wiele zastosowań w środowisku biurowym: mogą posłużyć jako miejsce do przechowania rzeczy osobistych, których nie możemy po pracy zabrać z biura lub dystrybutor materiałów np. tonerów do drukarki, sprzętu IT.

Biura muszą być przystosowane do elastycznego trybu pracy – zapewniać dostępność 24/7. Wraz z wprowadzeniem modelu hybrydowego konieczne jest wprowadzenie rozwiązań, które pozwolą na bezkontaktowe przekazanie np. sprzętu IT, przesyłki, podpisanej umowy. Do tego celu posłużyć mogą Inteligentne szafy Ricoh.

Inteligentne szafki – zastosowanie w centrach dystrybucyjnych i przemyśle

Inteligentne szafki stają się również coraz częstszym elementem wyposażenia w centrach dystrybucyjnych, czy zakładach pracy, w których służą do wydawania sprzętu do pracy. Inteligentne szafy Ricoh usprawniają nie tylko wydawanie sprzętu, ale mogą minimalizować ryzyko wystąpienia przestojów wynikających z awarii urządzeń potrzebnych do pracy. Przykładowo, pracownik chowa zepsuty terminal do szafki i wskazuje, że sprzęt wymaga naprawy. Ten następnie jest przekazywany do serwisu.
Funkcje i zalety

Inteligentne szafy Ricoh to innowacyjne połączenie kompaktowej przestrzeni do przechowywania i technologii łączności. Jest to skalowalne rozwiązanie obsługujące funkcję dynamicznego zdalnego przydzielania przestrzeni i gwarantujące bezpieczny całodobowy bezkluczykowy dostęp, kompleksowy nadzór oraz szczegółowe raporty dotyczące użytkowania. Oparte na tej technologii rozwiązania do przechowywania są przeznaczone dla  biur, działów obsługi poczty oraz sektorów sprzedaży detalicznej i rekreacji.

  • Modułowa budowa oraz możliwość rozbudowy i dostosowania do potrzeb firmy;
  • Bezkluczykowy dostęp;
  • Platforma internetowa do rezerwacji;
  • Lepsze śledzenie odpowiedzialności i ograniczone przechowywanie zbędnych przedmiotów;
  • Całodobowy dostęp (lub tylko wtedy, gdy budynek jest otwarty).
Case studies

Case study Rada Miasta Coventry

use-cases-smart
Na zastosowanie inteligentnych szafek zdecydował się nasz klient z Wielkiej Brytanii – Rada Miasta Coventry, która zatrudnia w sumie 5500 urzędników i pracowników. Inteligentne szafki zostały zamówione przed wybuchem pandemii i okazały się dużym wybawieniem podczas jej trwania.

Pracownicy działu IT poświęcali bardzo wiele czasu na rozwiązywanie problemów ze sprzętem oraz wydawaniem sprzętu dla nowych pracowników. Każdy problem wiązał się z osobistą wizytą pracownika, co dodatkowo wydłużało czas naprawy. Pracownicy IT również osobiście wydawali sprzęt IT nowym pracownikom.


W związku z tym zdecydowano się na wprowadzenie rozwiązania, które przyspieszy i sformalizuje oba procesy.

Inteligentne szafki, które stanęły w Radzie Miasta Coventry służą obecnie:

  • do odbierania sprzętu przez nowych pracowników;
  • przekazywania niedziałającego sprzętu;
  • wydawania zastępczych pakietów sprzętowych pracownikom, których sprzęt uległ awarii.
Dzięki szafkom znacznie odciążono pracowników działu IT. Zredukowano liczbę pracowników działu, którzy muszą być obecni w ciągu dnia w siedzibie urzędu z 20 do 2. O 95% zmniejszył się czas, który pracownicy działu IT musieli poświęcać w tym procesie na osobiste kontakty.

Te wyniki osiągnięto jeszcze przed pandemią. W trakcie jej trwania inteligentne szafki stały się prawdziwym wybawieniem. Szafkami można zarządzać w pełni zdalnie i na bieżąco analizować ich zajętość i wykorzystanie. Dzięki temu rozwiązaniu można też analizować czas rozwiązywania problemów ze sprzętem i znacznie efektywniej monitorować jego wykorzystanie. Firma Ricoh oferuje profesjonalne automaty paczkowe, świadczy także różnego rodzaju usługi biznesowe, w tym pomaga wdrożyć elektroniczny obieg dokumentów w firmie.



Smart Locker's

Przygotuj firmę do wyzwań hybrydowego modelu pracy

Dowiedz się, jak dzięki inteligentnym automatom paczkowym możesz usprawnić pracę działu IT w Twojej firmie.

  • Automaty paczowe w RPA

    Przeczytaj, w jaki sposób automaty paczkowe wpływają na wygodę klienta i rozwój e-commerce w Republice Południowej Afryki?

    Pobierz broszuręPobierz broszurę

  • InPost

    InPost Italia powierzyło firmie Ricoh świadczenie pomocy technicznej dla swojej sieci automatów zainstalowanych na terenie całych Włoch.

    Pobierz broszuręPobierz broszurę

  • Robotic Service Advantage

    Service Advantage dla robotyki

    Skorzytsaj z najwyższej klasy pomocy technicznej dla swoich klientów w całej Europie, na Bliskim Wschodzie i w Afryce.

  • Drukarki etykiet Zebra

    Zebra - Zarządzanie usługami druku

    Zabezpiecz codzienne działania firmy, powierzając zadania związane z obsługą i serwisowaniem urządzeń drukujących etykiety firmie Ricoh.