Usługi dedykowane infrastrukturze dokumentowej
Nasza usługa uwzględnia trzy istotne elementy procesu zarządzania dokumentami:
- tworzenie informacji;
- obieg informacji w przedsiębiorstwie;
- przetwarzanie informacji w sposób zapewniający wartość biznesową.
Na etapie planowania i wdrożenia nasze rozwiązania są w pełni dostosowywane do konkretnych potrzeb danej firmy.
Opracowujemy je współpracując z klientem. Poniżej przedstawiamy kluczowe etapy takiego procesu.
- W pierwszej kolejności oceniamy sposób, w jaki dane przedsiębiorstwo uzyskuje dostęp, wykorzystuje i przetwarza dokumenty w formie papierowej i elektronicznej.
- Następnie pracujemy nad optymalizacją infrastruktury, tak aby zapewnić pracownikom szybki dostęp do kluczowych informacji i dokumentów.
- W kolejnym etapie badamy, co drukują użytkownicy i dlaczego.
- Dysponując tymi informacjami, ustalamy jakie technologie zarządzania drukiem w największym stopniu przyczynią się do wzrostu produktywność i lepszego wykorzystania zasobów.
- W trakcie trwania całego procesu oceniamy w jaki sposób pracownicy reagują na wprowadzane zmiany i w razie konieczności odpowiednio je modyfikujemy.
- W następnym kroku zajmujemy się kwestiami związanymi z bezpieczeństwem danych i kontrolą dostępu do dokumentów.
W ramach świadczonej usługi Ricoh może również zarządzać dodatkowymi dostawcami przekazującymi treści do infrastruktury zarządzania dokumentami, co upraszcza procesy, redukuje wydatki i zmniejsza koszty stałe związane z zarządzaniem.
- Funkcje i zalety
-
Usługi dedykowane infrastrukturze dokumentowej pozwalają bezpieczniej i skuteczniej korzystać z kluczowych dokumentów, obniżyć koszty operacyjne a także zapewniają efektywniejsze narzędzia współdzielenia i dostępu do informacji.
Wyższy poziom obsługi klienta
Dobrze zaprojektowany obieg dokumentów pozwala na szybszy dostęp i minimalizuje ryzyko zagubienia ważnych danych. Przekłada się to bezpośrednio na wyższy poziom standardu obsługi klienta.
Lepsze wykorzystanie danych
Nasze rozwiązania powstały, aby usprawnić przepływ informacji w całej organizacji. Lepsza dostępność, możliwość szybkiego wyszukiwania i archiwizacji pozwalają na efektywne korzystanie z informacji.
Zwiększenie wydajności i lepsze wykorzystanie zasobów
Nasze systemy zarządzania obiegiem dokumentów są dopasowywanie do konkretnych potrzeb. Pozwalają na obniżenie kosztów operacyjnych, lepsze wykorzystanie zasobów oraz kontrolę nad dostępem do ważnych informacji. - Case studies
-
Poniższe przykłady pokazują w jaki sposób nasze rozwiązania sprawdzają się w różnorodnych zastosowaniach:
Zarządzanie kosztami produkcji
Poniższe przykłady pokazują w jaki sposób nasze rozwiązania sprawdzają się w różnorodnych zastosowaniach:
Zarządzanie kosztami produkcji Przedsiębiorstwa szukają rozwiązań, które bez negatywnego wpływu na jakość, pozwolą na obniżenie kosztów związanych z zarządzaniem i produkcją dokumentów.
Oferowane przez nas systemy i urządzenia umożliwiają organizacjom optymalizację liczby, jakości i kosztów wydruków. Każde z wdrożeń opracowywane jest w oparciu o szczegółowy audyt środowiska druku.
Po zebraniu kluczowych informacji opracowywane jest rozwiązanie pozwalające na:
- lepszą kontrolę nad liczbą realizowanych wydruków i efektywniejsze wykorzystanie zasobów;
- monitorowanie wykorzystania zasobów i kontrolę kosztów;
- tworzenie raportów;
- zarządzania infrastrukturą.
Zarządzanie systemem zbudowanym z rozwiązań różnych dostawców
Ricoh można również powierzyć zarządzanie systemem złożonym z rozwiązań różnych dostawców.
Dbamy o sprawne funkcjonowanie środowiska druku i obiegu dokumentów. Wspólnie z klientem opracowywane są spójne wskaźniki według których określany jest poziom funkcjonowania systemu i jego poszczególnych elementów.