Business Solutions Thumbnail

Rozwiązania biznesowe

W Ricoh specjalizujemy się w projektowaniu i wdrażaniu rozwiązań oraz usług, dzięki którym Twoja firma będzie przygotowana na wyzwania przyszłości.

Dowiedz się więcej
Zapewnij dostęp do technologii, które przełożą się na budowanie pozytywnego doświadczenia pracownika.
Czytaj więcej
Uwolnij swoich pracowników od wykonywania ręcznych, powtarzalnych zadań. Zapewnimy Ci narzędzia, dzięki którym uprościsz i usprawnisz procesy w firmie.
Czytaj więcej
Postaw na efektywne środowisko druku, które będzie dostosowane do cyfrowych procesów i wyzwań pracy w modelu hybrydowym.
Czytaj więcej
Oferujemy rozwiązania w chmurze i specjalistyczną wiedzę, dzięki którym działania Twojej firmy staną się bardziej efektywne, oszczędne i bezpieczne.
Czytaj więcej
Zadbaj o ochronę przed cyberzagrożeniami. Zadbamy o najskuteczniejsze zabezpieczenia, które będą stały na straży bezpieczeństwa Twojej firmy.
Czytaj więcej
Ricoh rozszerza możliwości zaawansowanych systemów druku produkcyjnego i dostosowuje zakres ich funkcjonalności do stale mieniających się wymagań rynku.
Czytaj więcej
Products Services Thumbnail

Produkty i usługi

Zapewniamy pełną gamę rozwiązań zaprojektowanych w celu zwiększenia wydajności i produktywności w Twoim zespole.

Innowacyjne urządzenia drukujące, monitory interaktywne, skanery i oprogramowanie ułatwiające zarządzanie, cyfryzację i współpracę.
Czytaj więcej
Usługi, które pozwolą Twojej firmie na szybszą transformację środowiska pracy.
Czytaj więcej
Aparaty, obiektywy, lornetki i akcesoria.
Czytaj więcej
Oryginalne materiały eksploatacyjne i części to gwarancja najwyższej jakości.
Czytaj więcej
Support Thumbnail

Wsparcie

Pełne wsparcie serwisowe dla produktów i usług w jednym miejscu. Oferujemy wsparcie, doradztwo i rozwiązania dla utrzymania sprawności działania Twojej firmy.

Uzyskaj wsparcie
W tym miejscu możesz pobrać sterowniki, skorzystać ze strefy wiedzy lub zarejestrować gwarancję.
Czytaj więcej
Ricoh eService pozwala na łatwe składanie zamówień tonerów oraz zgłoszeń serwisowych.
Czytaj więcej
Tonery – recykling, zgłoszenie fałszerstw
Zwróć zużyte pojemniki po tonerach i zgłoś tonery, które nie są autentyczne.
Znajdź oddział Ricoh lub jednego z Autoryzowanych Partnerów Handlowych naszej firmy.
Czytaj więcej
Znajdź oddział Ricoh lub jednego z Autoryzowanych Partnerów Serwisowych naszej firmy.
Czytaj więcej
News Events Thumbnail

Bądź na bieżąco

Przeczytaj najnowsze wiadomości,  komunikaty i zapowiedzi wydarzeń Ricoh.

Wszystkie wiadomości
Zapoznaj się z komunikatami i informacjami prasowymi Ricoh.
Czytaj więcej
Weź udział w wydarzeniach organizowanych przez Ricoh.
Czytaj więcej
About Us Thumbnail

O nas

Podczas realizacji usług kluczowa jest dla nas bliska współpraca z klientem. Dzięki temu podejściu, nasze rozwiązania są bardzo dobrze dostosowane do konkretnych potrzeb danej organizacji i efektywnie wspierają ją w realizacji kluczowych celów biznesowych.

Dowiedz się więcej
O Ricoh
Kim jesteśmy i czym się zajmujemy.
Planeta, Społeczeństwo oraz Zarządzanie (ESG)
Nasze zaangażowanie w działania dla zapewnienia zrównoważonej przyszłości.
Kariera
Kontakt

Expense management

Expenses to usługa umożliwiająca automatyzację i optymalizację procesów związanych z obsługą dokumentacji dotyczących zwrotu kosztów. 

Dokumenty są rejestrowane przy użyciu urządzenia wielofunkcyjnego, indeksowane i przekazywane do bezpiecznego, centralnego repozytorium cyfrowego. Proces składania wniosków o zwrot kosztów jest następnie monitorowany, a etap akceptacji można zautomatyzować. Do repozytorium można uzyskać dostęp również poza biurem, dzięki czemu informacje o wydatkach można sprawdzać i zatwierdzać z dowolnego miejsca.

Cały proces jest zoptymalizowany, a dzięki zasadom bezpiecznego dostępu do dokumentów oraz dokładnemu indeksowaniu i monitorowaniu firma zyskuje większą przejrzystość.

Funkcje i zalety
Rozwiązanie Expenses pozwala na wdrożenie szybkiego, elektronicznego rozpatrywania wniosków o zwrot wydatków.
Usługa Expenses umożliwia: 

Oszczędność czasu i kosztów
  • Automatyczne rejestrowanie dokumentów i szybka archiwizacja ułatwiają wyszukiwanie dokumentów i przyspiesza rozpatrywanie wniosków o zwrot wydatków.
  • Rejestrowanie metadanych i odczyt kodów kreskowych można zautomatyzować przy użyciu urządzeń wielofunkcyjnych i funkcji automatycznego rozpoznawania znaków (OCR). 
  • Rozpatrywanie wniosków jest szybsze dzięki integracji papierowych paragonów oraz elektronicznych wyciągów i formularzy do elektronicznego obiegu dokumentów.

Udoskonalenie procesów

  • Łatwe monitorowanie, automatyczne przypomnienia oraz wgląd w status rozpatrywania wniosków usprawniają cały proces.
  • Możliwość zdalnego dostępu do danych przyśpiesza proces akceptacji wniosków. 

Zgodność z przepisami

  • Bezpieczny dostęp oraz przejrzyste ścieżki audytu umożliwiają ocenę i monitoring procesów pod względem zgodności z obowiązującymi przepisami.

Powiązane usługi

  • Human Resource Records

    Human Resource Records

    Postaw na narzędzia, które pozwolą przyśpieszyć i usprawnić zarządzanie dokumentami kadrowymi