Expense management
Expenses to usługa umożliwiająca automatyzację i optymalizację procesów związanych z obsługą dokumentacji dotyczących zwrotu kosztów.
Dokumenty są rejestrowane przy użyciu urządzenia wielofunkcyjnego, indeksowane i przekazywane do bezpiecznego, centralnego repozytorium cyfrowego. Proces składania wniosków o zwrot kosztów jest następnie monitorowany, a etap akceptacji można zautomatyzować. Do repozytorium można uzyskać dostęp również poza biurem, dzięki czemu informacje o wydatkach można sprawdzać i zatwierdzać z dowolnego miejsca.
Cały proces jest zoptymalizowany, a dzięki zasadom bezpiecznego dostępu do dokumentów oraz dokładnemu indeksowaniu i monitorowaniu firma zyskuje większą przejrzystość.
- Funkcje i zalety
-
Rozwiązanie Expenses pozwala na wdrożenie szybkiego, elektronicznego rozpatrywania wniosków o zwrot wydatków.
Usługa Expenses umożliwia:
Oszczędność czasu i kosztów- Automatyczne rejestrowanie dokumentów i szybka archiwizacja ułatwiają wyszukiwanie dokumentów i przyspiesza rozpatrywanie wniosków o zwrot wydatków.
- Rejestrowanie metadanych i odczyt kodów kreskowych można zautomatyzować przy użyciu urządzeń wielofunkcyjnych i funkcji automatycznego rozpoznawania znaków (OCR).
- Rozpatrywanie wniosków jest szybsze dzięki integracji papierowych paragonów oraz elektronicznych wyciągów i formularzy do elektronicznego obiegu dokumentów.
Udoskonalenie procesów
- Łatwe monitorowanie, automatyczne przypomnienia oraz wgląd w status rozpatrywania wniosków usprawniają cały proces.
- Możliwość zdalnego dostępu do danych przyśpiesza proces akceptacji wniosków.
Zgodność z przepisami
- Bezpieczny dostęp oraz przejrzyste ścieżki audytu umożliwiają ocenę i monitoring procesów pod względem zgodności z obowiązującymi przepisami.
- Automatyczne rejestrowanie dokumentów i szybka archiwizacja ułatwiają wyszukiwanie dokumentów i przyspiesza rozpatrywanie wniosków o zwrot wydatków.