Business Solutions Thumbnail

Rozwiązania biznesowe

W Ricoh specjalizujemy się w projektowaniu i wdrażaniu rozwiązań oraz usług, dzięki którym Twoja firma będzie przygotowana na wyzwania przyszłości.

Dowiedz się więcej
Zapewnij dostęp do technologii, które przełożą się na budowanie pozytywnego doświadczenia pracownika.
Czytaj więcej
Uwolnij swoich pracowników od wykonywania ręcznych, powtarzalnych zadań. Zapewnimy Ci narzędzia, dzięki którym uprościsz i usprawnisz procesy w firmie.
Czytaj więcej
Postaw na efektywne środowisko druku, które będzie dostosowane do cyfrowych procesów i wyzwań pracy w modelu hybrydowym.
Czytaj więcej
Oferujemy rozwiązania w chmurze i specjalistyczną wiedzę, dzięki którym działania Twojej firmy staną się bardziej efektywne, oszczędne i bezpieczne.
Czytaj więcej
Zadbaj o ochronę przed cyberzagrożeniami. Zadbamy o najskuteczniejsze zabezpieczenia, które będą stały na straży bezpieczeństwa Twojej firmy.
Czytaj więcej
Ricoh rozszerza możliwości zaawansowanych systemów druku produkcyjnego i dostosowuje zakres ich funkcjonalności do stale mieniających się wymagań rynku.
Czytaj więcej
Products Services Thumbnail

Produkty i usługi

Zapewniamy pełną gamę rozwiązań zaprojektowanych w celu zwiększenia wydajności i produktywności w Twoim zespole.

Innowacyjne urządzenia drukujące, monitory interaktywne, skanery i oprogramowanie ułatwiające zarządzanie, cyfryzację i współpracę.
Czytaj więcej
Usługi, które pozwolą Twojej firmie na szybszą transformację środowiska pracy.
Czytaj więcej
Aparaty, obiektywy, lornetki i akcesoria.
Czytaj więcej
Oryginalne materiały eksploatacyjne i części to gwarancja najwyższej jakości.
Czytaj więcej
Support Thumbnail

Wsparcie

Pełne wsparcie serwisowe dla produktów i usług w jednym miejscu. Oferujemy wsparcie, doradztwo i rozwiązania dla utrzymania sprawności działania Twojej firmy.

Uzyskaj wsparcie
W tym miejscu możesz pobrać sterowniki, skorzystać ze strefy wiedzy lub zarejestrować gwarancję.
Czytaj więcej
Ricoh eService pozwala na łatwe składanie zamówień tonerów oraz zgłoszeń serwisowych.
Czytaj więcej
Tonery – recykling, zgłoszenie fałszerstw
Zwróć zużyte pojemniki po tonerach i zgłoś tonery, które nie są autentyczne.
Znajdź oddział Ricoh lub jednego z Autoryzowanych Partnerów Handlowych naszej firmy.
Czytaj więcej
Znajdź oddział Ricoh lub jednego z Autoryzowanych Partnerów Serwisowych naszej firmy.
Czytaj więcej
News Events Thumbnail

Bądź na bieżąco

Przeczytaj najnowsze wiadomości,  komunikaty i zapowiedzi wydarzeń Ricoh.

Wszystkie wiadomości
Zapoznaj się z komunikatami i informacjami prasowymi Ricoh.
Czytaj więcej
Weź udział w wydarzeniach organizowanych przez Ricoh.
Czytaj więcej
About Us Thumbnail

O nas

Podczas realizacji usług kluczowa jest dla nas bliska współpraca z klientem. Dzięki temu podejściu, nasze rozwiązania są bardzo dobrze dostosowane do konkretnych potrzeb danej organizacji i efektywnie wspierają ją w realizacji kluczowych celów biznesowych.

Dowiedz się więcej
O Ricoh
Kim jesteśmy i czym się zajmujemy.
Planeta, Społeczeństwo oraz Zarządzanie (ESG)
Nasze zaangażowanie w działania dla zapewnienia zrównoważonej przyszłości.
Kariera
Kontakt

Scanning and Archiving as a Managed Service

Scanning and Archiving as a Managed Service to realizowana w Twoim biurze usługa kompleksowego zarządzania dokumentami i ewidencjami. W jej ramach Ricoh opracowuje i realizuje sprawny proces cyfryzacji oraz wdrożenie elektronicznego obiegu dokumentów.

Nasze rozwiązania można dostosować do potrzeb konkretnej organizacji, a ich wprowadzenie pozwoli na usprawnienie dostępu do informacji, zwiększenie efektywności i obniżenie kosztów.

Scanning and Archiving as a Managed Service przyczynia się do usprawnienia procesów związanych z archiwizacją, dostępem do dokumentów oraz ich bezpieczeństwem.

Funkcje i zalety

Usługa Ricoh Scanning and Archiving as a Managed Service zapewnia większą kontrolę nad procesami obiegu dokumentów.

Usługa obejmuje:

  • stworzenie dopasowanego do potrzeb danej organizacji planu wdrożenia;
  • zbieranie i przygotowywanie dokumentów;
  • skanowanie dokumentów papierowych;
  • indeksowanie dokumentów;
  • zarządzanie ewidencjami i kontrola jakości.

Wprowadzenie elektronicznego obiegu dokumentów zapewnia:

  • szybki dostęp do informacji;
  • mniejsze ryzyko wystąpienia błędu i utraty dokumentów;
  • większą zgodność z obowiązującymi przepisami;
  • większą dbałość o ochronę środowiska.

Powiązane usługi