Mailroom as a Managed Service
Mailroomy funkcjonujące w dużych organizacjach generują wysokie koszty i wymagają zaangażowania wielu pracowników. W ramach usługi Ricoh Mailroom as a Managed Service firma może przekazać obsługę i zarządzanie pocztą specjalistom z Ricoh.
Naszą usługę budujemy w oparciu o precyzyjnie określone potrzeby klienta. Obowiązki mogą obejmować sortowanie i przekazywanie tradycyjnej poczty, wprowadzenie automatyzacji procesów zarządzania pocztą przychodzącą oraz jej cyfryzację.
Oto kilka przykładów zadań realizowanych ręcznie, które mogą zostać dzięki niej zoptymalizowane:
- sortowanie poczty przychodzącej i umieszczanie jej na właściwych biurkach lub w punktach odbioru;
- zbieranie i dostarczanie lub odbieranie i podpisywanie przesyłek pocztowych i kurierskich;
- filtrowanie poczty i zarządzanie nią, w tym eliminacja przesyłek śmieciowych i niewyjaśnionych.
Wprowadzanie cyfrowego mailroomu
Firma może również powierzyć Ricoh cyfryzacje procesów. Pozwoli to na uzyskanie lepszej kontroli nad dokumentami i ich wydajniejsze dostarczanie. Poczta skanowana jest w punkcie odbioru i rozdzielana drogą cyfrową do właściwych odbiorców. Jednocześnie istotne dokumenty są indeksowane i archiwizowane.
Nasze usługi cyfrowego mailroomu obejmują:
- skanowanie poczty przychodzącej i jej rozdzielanie między odbiorców drogą elektroniczną;
- wielokanałowe, cyfrowe doręczanie poczty;
- indeksowanie i archiwizowanie istotnych dokumentów.
- Funkcje i zalety
-
Dzięki usłudze Ricoh Mailroom as a Managed Service firma zyskuje pewność, że wewnętrzny mailroom będzie pracować sprawnie i wydajnie.
Ricoh Mailroom as a Managed Service umożliwia:
- skrócenie czasu niezbędnego na obsługę administracyjną poczty wewnętrznej;
- zaoszczędzenie czasu i środków przeznaczanych na zatrudnianie oraz zarządzanie pracownikami mailroomu;
- zwiększenie wydajności mailroomu.
Dodatkowo nasza usługa cyfrowego mailroomu zapewnia:
- łatwiejsze zarządzanie i kontrolę nad dokumentami;
- ograniczone ryzyko zagubienia poczty;
- bezproblemową integrację poczty z procesem zarządzania dokumentami.