Cyfrowe archiwum – jak zadbać o porządek w dokumentach, bezpieczeństwo i zachowanie zgodności z przepisami
Cyfryzacja w biznesie przywołuje wiele pozytywnych skojarzeń. Wiąże się z możliwością optymalizacji wyszukiwania i dostępności dokumentów.
Cyfryzacja w Twoim biurze – czego potrzebuje Twoja organizacja?
Dzięki cyfrowemu archiwum pracownicy mogą w bezpieczny sposób korzystać z dokumentów poza biurem. Co ważne, ta dostępność nie odbywa się kosztem bezpieczeństwa danych.
System pozwala bardzo precyzyjnie określić, z których dokumentów i w jakim zakresie może korzystać konkretny pracownik.
Platformę do elektronicznego obiegu dokumentów można również zintegrować z narzędziami do elektronicznego podpisu. To znacznie przyśpiesza procesowanie umów i innych dokumentów wymagających takiego poświadczenia.
Podsumowanie – uporządkuj swoje dokumenty, zyskaj lepszą dostępność i zadbaj o bezpieczeństwo
Zapraszamy do kontaktu
Porozmawiaj z ekspertem Ricoh
Skontaktuj się z jednym z naszych konsultantów i dowiedz się, jak możemy pomóc Twojej firmie.
Skontaktuj się z nami