Zasady dotyczące plików cookie

Firma Ricoh wykorzystuje narzędzia do gromadzenia danych, takie jak pliki cookie, aby zwiększyć przydatność witryny dla użytkowników. Informacje o zmianie tych ustawień i o plikach cookie można uzyskać tutaj.

Oświadczenie dotyczące COVID-19

Ricoh Company, Ltd bacznie monitoruje rozwój sytuacji związanej z rozprzestrzenianiem się  Covid-19 (koronawirus).

Od stycznia 2020 r. funkcjonuje Zespół Zarządzania Kryzysowego Grupy Ricoh dla Covid-19. Dzięki temu możemy szybko reagować na rozwój sytuacji. Jednocześnie zapewniamy, że wszystkie podejmowane przez nas kroki są zgodne z wytycznymi Światowej Organizacji Zdrowia (WHO) i polskich władz.

Do tej pory nasze działania koncentrowały się na:

  1. Dbałości o zdrowie naszych pracowników i ich rodzin.
  2. Stosowaniu działań zapobiegawczych.
  3. Zachowaniu ciągłości i minimalizowania ryzyka przestojów oraz opóźnień w dostarczaniu naszych produktów i usług.
  4. Podejmowania starań aby nasza działalność w obszarach dotkniętych Covid-19 odbywała się w miarę możliwości bez zakłóceń

Dostawy nowych urządzeń

Nie odnotowujemy żadnych problemów i zakłóceń związanych z dostawami naszych produktów. Wszystkie zamówienia są realizowane bez opóźnień.

Dostawy części zamiennych

Naszym celem jest zminimalizowanie negatywnego wpływu jaki obecna sytuacja może mieć na naszych klientów, przy jednoczesnym zachowaniu dbałości o bezpieczeństwo i zdrowie naszych pracowników. Ricoh utrzymuje stały zapas części zamiennych i materiałów eksploatacyjnych. Nie przewidujemy żadnych zakłóceń w dostawach części zamiennych, lecz prewencyjnie Ricoh będzie nadal aktywnie monitorować i dokonywać przeglądu globalnego procesu. Wdrożyliśmy również plany awaryjne, które pozwolą nam uniknąć przestojów w dostawach.

Dostawy tonerów

Ogromna większość naszych tonerów i materiałów eksploatacyjnych do wszystkich drukarek i urządzeń MFP Ricoh jest produkowana w Japonii a konfekcjonowana w Wielkiej Brytanii. Utrzymujemy odpowiednie zapasy wszystkich rodzajów materiałów eksploatacyjnych.

Działania serwisowe

Wdrożyliśmy odpowiednie procedury, które pozwalają na zapewnienie ciągłości świadczenia usług serwisowych. Kładziemy bardzo duży nacisk na bezpieczeństwo naszych pracowników. Wszyscy inżynierowie serwisu zostali wyposażeni w środki dezynfekujące.

Pracownicy Grupy Ricoh

Ricoh Polska stosuje się ściśle do wytycznych i wskazówek odpowiednich władz krajowych. W trosce o bezpieczeństwo naszych pracowników we wszystkich przypadkach, kiedy to możliwe, zalecamy pracę w trybie zdalnym.

Rekomendacje dotyczące czyszczenia i bezdotykowej obsługi urządzeń drukujacych Ricoh

Przed rozpoczęciem czyszczenia urządzenie należy wyłączyć. Obudowa i panele sterowania powinny być wycierane ściereczką z niestrzępiącego się materiału antystatycznego. Do czyszczenia można użyć środka dezynfekującego na bazie alkoholu (zawierającego co najmniej 70% alkoholu izopropylowego) UWAGA. Środka nie rozpylać bezpośrednio na powierzchnię lub elementy urządzenia, ponieważ przedostanie się płynu do wnętrza urządzenia może spowodować uszkodzenie elementów wewnętrznych.

Większość modeli urządzeń drukujących Ricoh można obsługiwać bezdotykowo korzystając z aplikacji Ricoh Smart Device Connector.

|O Ricoh|

Ricoh to globalna firma z branży technologicznej. Jej rozwiązania pozwalają tworzyć nowoczesne środowisko pracy. Od ponad 80 lat Ricoh kreuje innowacje i jest wiodącym dostawcą rozwiązań w dziedzinie zarządzania dokumentami, usług IT, multimediów, drukowania komercyjnego i produkcyjnego, aparatów cyfrowych i systemów produkcyjnych.

Grupa Ricoh z siedzibą w Tokio działa w około 200 krajach i regionach. W roku finansowym zakończonym w marcu 2019 r. Grupa Ricoh osiągnęła wynik sprzedaży na całym świecie w wysokości 2,013 mld jenów (ok. 18,1 mld USD). 

Więcej informacji na stronie www.ricoh.pl

Kontakt dla mediów
Katarzyna Dawidowska

Ricoh Polska Sp. z o.o.
e-mail: kdawidowska@ricoh.pl
www.ricoh.pl
www.facebook.com/ricohpolska