Zasady dotyczące plików cookie

Firma Ricoh wykorzystuje narzędzia do gromadzenia danych, takie jak pliki cookie, aby zwiększyć przydatność witryny dla użytkowników. Informacje o zmianie tych ustawień i o plikach cookie można uzyskać tutaj.

Inspirujące rozwiązania marketingowe Ricoh na B2B Marketing Expo

Warszawa, 23 stycznia 2018 r. – Ricoh po raz pierwszy jako wystawca weźmie udział w B2B Marketing Expo. Firma zaprezentuje zaawansowane oprogramowanie pozwalające zwiększyć efektywność oraz usprawnić zarządzacie dystrybucją wydruków.

Inspirujące rozwiązania marketingowe Ricoh na B2B Marketing Expo

"Ricoh kontynuuje prace nad połączeniem świata e-marketingu opartego na danych i druku personalizowanego. B2B Marketing Expo to doskonała okazja aby spotkać się z przedstawicielami różnych branż oraz porozmawiać o tym, dlaczego firmy powracają do direct mailingu” – powiedział Erwin Busselot, Business Innovations & Solutions Director, Commercial Printing, Commercial and Industrial Printing Group, Ricoh Europe. 

„Według danych zebranych przez Royal Mail, aż 92% spersonalizowanych przesyłek reklamowych jest otwieranych przez ich adresatów, a 48% dorosłych w Wielkiej Brytanii podejmuje działania zakupowe po zapoznaniu się z treścią przesyłki. Direct mailing osiąga również wyższy zwrot z inwestycji niż marketing internetowy. Wydruk personalizowany okazuje się być bardzo skutecznym sposobem angażowania odbiorców, szczególnie w wielokanałowych kampaniach” – dodaje Busselot.

Innowacyjne możliwości zostaną pokazane na B2B Marketing Expo na urządzeniach serii Ricoh Pro™ C7100X, które pozwalają na dokładne dopasowanie parametrów wydruku i uzyskanie wyższej jakości odwzorowania obrazu. Co więcej, system Ricoh zapewnia możliwość druku na różnorodnych podłożach, m.in. moletowanych, a piąta stacja na biały, przezroczysty lub neonowo żółty i różowy toner pozwala na realizację niestandardowych, przykuwających wzrok, efektownych projektów.

W strefie Ricoh zaprezentowane zostanie również oprogramowanie marketingowe producenta, w tym MarcomCentral, które pozwala centralnie zarządzać zasobami marketingowymi, aby zapewnić kontrolę nad zbieranymi danymi. Przedstawiciele Ricoh pokażą także aplikację Clickable Paper.

Konferencja poświęcona sprzedaży i marketingowi odbędzie się w Londynie, w dniach 21-22 marca i ma przyciągnąć ponad 10 tysięcy odwiedzających.

|O Ricoh|

Ricoh to globalna firma z branży technologicznej, która specjalizuje się w sprzęcie biurowym, rozwiązaniach do druku produkcyjnego, systemach zarządzania dokumentami i usługach IT. Ricoh Group, z centralą w Tokio, działa w ponad 200 krajach i regionach. W roku finansowym, zakończonym w marcu 2015 roku, przychody ze sprzedaży Ricoh Group wyniosły 2,231 mld jenów (ok. 18,5 mld USD).

Większość przychodów firmy pochodzi ze sprzedaży produktów, rozwiązań i usług, które usprawniają interakcje między ludźmi a informacjami. Ricoh jest również wielokrotnie nagradzanym producentem aparatów i kamer cyfrowych oraz specjalistycznych produktów branżowych. Firma jest znana ze względu na wysoką jakość, którą zapewnia, wyjątkowe podejście do klienta i liczne inicjatywy na rzecz zrównoważonego rozwoju.
Zgodnie ze swoim przesłaniem, imagine. change., Ricoh pomaga firmom zmienić sposób pracy i wykorzystać zbiorową wyobraźnię pracowników.

Kontakt dla mediów
Katarzyna Dawidowska

Ricoh Polska Sp. z o.o.
e-mail: kdawidowska@ricoh.pl
www.ricoh.pl
www.facebook.com/ricohpolska