5 czerwca Ricoh wyłączy wszystkie billboardy i neony
Celem wewnętrznej strategii Ricoh jest zredukowanie do roku 2050 emisji CO₂ do poziomu 1/8 wielkości, jaką firma zanotowała w roku 2000. Aby go osiągnąć, Ricoh pracuje w trzech kluczowych obszarach, jakimi są: oszczędność zasobów i recykling, oszczędzanie energii i zapobieganie zanieczyszczaniu środowiska.
|O Ricoh|
Ricoh to globalna firma z branży technologicznej. Jej rozwiązania pozwalają tworzyć nowoczesne środowisko pracy. Od ponad 80 lat Ricoh kreuje innowacje i jest wiodącym dostawcą rozwiązań w dziedzinie zarządzania dokumentami, usług IT, multimediów, drukowania komercyjnego i produkcyjnego, aparatów cyfrowych i systemów produkcyjnych.
Grupa Ricoh z siedzibą w Tokio działa w około 200 krajach i regionach. W roku finansowym zakończonym w marcu 2021 r. Grupa Ricoh osiągnęła wynik sprzedaży na całym świecie w wysokości 1,682 mld jenów (ok. 15.1 mld USD).
Więcej informacji na stronie https://www.ricoh.pl
Kontakt dla mediów
Katarzyna Dawidowska
Ricoh Polska Sp. z o.o.
e-mail: kdawidowska@ricoh.pl