Usługi marketingu precyzyjnego
Klienci
Niezależnie od tego, czy firma dodaje materiały marketingowe do dostarczonego produktu, wysyła list handlowy, czy też dodaje kupon do faktury, klienci reagują najlepiej na trafnie dobraną, ukierunkowaną komunikację, która odnosi się bezpośrednio do ich potrzeb.
Usługi marketingu precyzyjnego firmy Ricoh pomagają w inteligentnym wykorzystywaniu danych do zwiększenia skuteczności kampanii marketingowych. Nasz pakiet usług: od analizy danych po projektowanie spersonalizowanych materiałów marketingowych, tworzenie dokumentów i pomiary skuteczności kampanii pomaga w wykorzystaniu informacji o klientach do zwiększenia wskaźników reakcji i konwersji klientów.
Wiemy, że pierwszy kontakt z analizą danych bywa dla firm przytłaczający, dlatego opracowaliśmy uporządkowany proces umożliwiający wygodne wejście na ścieżkę marketingu precyzyjnego:
- Lokalne warsztaty marketingu precyzyjnego
Współpracę zaczynamy od całodziennych warsztatów marketingu precyzyjnego dla zespołów marketingu i IT. Podczas warsztatów oceniamy dotychczasowe procesy zarządzania kampaniami oraz dane, a następnie wykorzystujemy tę ocenę jako podstawę do podsumowania i oferty pilotażowego programu marketingu precyzyjnego. - Pilotażowy program marketingu precyzyjnego
Następnie wdrażamy po ustalonej cenie pierwszą kampanię marketingu precyzyjnego, aby przeprowadzić zespół klienta przez ten proces.
- Funkcje i zalety
-
Usługi marketingu precyzyjnego firmy Ricoh zmieniają sposób komunikacji z klientami: od proponowania produktów powiązanych z ostatnimi zakupami po spersonalizowane oferty oparte na dotychczasowych zachowaniach zakupowych.
Nasza dostosowana do potrzeb klientów, kompleksowa usługa pomaga w:
- wykorzystaniu informacji o klientach pochodzących z różnych formatów i lokalizacji;
- analizie danych o klientach w celu wybrania produktów i usług, które będą miały największą szansę zainteresowania klienta;
- ocenie i pomiarach reakcji klientów;
- wyborze najbardziej odpowiednich grup docelowych do następnej kampanii marketingowej;
- zaprojektowaniu spersonalizowanej komunikacji marketingowej odwołującej się do zainteresowań klientów;
- generowaniu lub dystrybucji materiałów marketingowych za pośrednictwem preferowanego przez klientów kanału komunikacji;
- mierzeniu wpływu kampanii w celu ustalenia jej skuteczności oraz aspektów wymagających udoskonalenia.