Human Resource Records
Działy kadr muszą na co dzień pracować z wieloma poufnymi dokumentami: od CV po umowy, informacje medyczne i dokumenty emerytalne. Niezależnie od wielkości firmy efektywne i bezpieczne zarządzanie całą tą dokumentacją wymaga wprowadzenia odpowiednich procesów.
Rozwiązanie Human Resource Records pomaga działom kadr w usprawnianiu zarządzania dokumentami. Dokumenty są rejestrowane, indeksowane i zapisywane w centralnym repozytorium cyfrowym. Wszystkie poufne dane są przechowywane i udostępniane w bezpieczny sposób, a pracownicy działu kadr mają pod ręką dokładne i aktualne informacje.
Integracja rozwiązania Ricoh z funkcjonującym już w organizacji systemem elektronicznego obiegu dokumentów kadrowych znacznie usprawnia procesy i pozwala obniżyć koszty.
- Dokumenty można sprawnie dystrybuować i monitorować oraz przyspieszyć procesy uzyskiwania akceptacji i autoryzacji.
- Dbałość o bezpieczeństwo – dostęp do dokumentów mają tylko uprawnieni pracownicy.
- Oszczędność czasu i środków dzięki redukcji pracy ręcznej oraz kosztów związanych z przechowywaniem i drukowaniem dokumentów papierowych.
- Funkcje i zalety
-
Human Resource Records pozwala na szybkie i bezpieczne zarządzanie dokumentami kadrowymi.
Rozwiązanie Ricoh umożliwia:
Zapewnienie bezpieczeństwa informacji i zgodności z przepisami- Ochrona integralności poufnych danych dzięki uprawnieniom dostępu opartym na rolach.
- Zapewnienie zgodności z przepisami dzięki dokładnemu indeksowaniu, ścieżkom audytowym, kontroli wersji oraz ewidencjonowaniu i wyewidencjonowywaniu dokumentów.
- Zachowanie zgodności z przepisami dotyczącymi przechowywania oraz niszczenia dokumentów kadrowych.
Szybsze rozpatrywanie dokumentów- Przyspieszenie procesów rekrutacyjnych.
- Natychmiastowy, bezpieczny dostęp do dokumentów elektronicznych i szybsza ścieżka związana z uzyskiwaniem autoryzacji od przełożonych.
- Łatwe rejestrowanie i konwersja dokumentów na indeksowany format cyfrowy.
Redukcja kosztów- Oszczędność czasu, obniżenie kosztów administracyjnych i przechowywania dokumentów.
- Ochrona integralności poufnych danych dzięki uprawnieniom dostępu opartym na rolach.