Zasady dotyczące plików cookie

Firma Ricoh wykorzystuje narzędzia do gromadzenia danych, takie jak pliki cookie, aby zwiększyć przydatność witryny dla użytkowników. Informacje o zmianie tych ustawień i o plikach cookie można uzyskać tutaj.

Customer Services

Sprawna obsługa klienta wymaga szybkiego dostępu do aktualnych dokumentów. Poszukiwanie odpowiednich danych może jednak trwać godzinami. Zwiększa to czasochłonność i obniża jakość obsługi klienta.

Rozwiązanie Customer Services zapewnia firmom dostęp do centralnego repozytorium cyfrowych dokumentów, które obsługuje ponad 300 różnych typów plików. Dokumenty są szybko rejestrowane, indeksowane i zapisywane, a aktualne informacje są natychmiast gotowe do użytku. Zespoły obsługi klienta mogą dzięki temu szybko i właściwie reagować na podstawie najnowszych danych.

To rozwiązanie nie tylko usprawnia obsługę klientów, ale też pozwala na zachowanie większego bezpieczeństwa danych, zgodności z przepisami i dbałości o ochronę środowiska. Eliminacja ręcznego indeksowania oszczędza czas i zwiększa dokładność informacji. Dokumenty, przed przeniesieniem do bezpiecznych folderów elektronicznych, można łatwo opatrywać adnotacjami, a procesy są przejrzyste i łatwe w audytowaniu.

Funkcje i zalety

Customer Services zapewnia szybki dostęp do potrzebnych danych dla pracowników działów obsługi klienta.

Rozwiązanie Ricoh umożliwia:

  • szybki dostęp do najnowszych danych;

  • podniesienie poziomu bezpieczeństwa informacji – dostęp przyznawany jest na podstawie pełnionej roli;

  • oszczędność czasu dzięki eliminacji konieczności ręcznego indeksowania oraz wykorzystaniu funkcji optycznego rozpoznawania znaków;

  • szybkie pobieranie odpowiednich dokumentów przy użyciu łatwego w wyszukiwaniu, indeksowanego formatu;

  • zwiększenie zgodności z przepisami przy użyciu przejrzystych ścieżek audytowych oraz kontroli wersji z funkcjami ewidencjonowania i wyewidencjonowywania, dzięki czemu wykorzystuje się tylko aktualne dokumenty;

Powiązane usługi