Business Solutions Thumbnail

Rozwiązania biznesowe

W Ricoh specjalizujemy się w projektowaniu i wdrażaniu rozwiązań oraz usług, dzięki którym Twoja firma będzie przygotowana na wyzwania przyszłości.

Dowiedz się więcej
Zapewnij dostęp do technologii, które przełożą się na budowanie pozytywnego doświadczenia pracownika.
Czytaj więcej
Uwolnij swoich pracowników od wykonywania ręcznych, powtarzalnych zadań. Zapewnimy Ci narzędzia, dzięki którym uprościsz i usprawnisz procesy w firmie.
Czytaj więcej
Postaw na efektywne środowisko druku, które będzie dostosowane do cyfrowych procesów i wyzwań pracy w modelu hybrydowym.
Czytaj więcej
Oferujemy rozwiązania w chmurze i specjalistyczną wiedzę, dzięki którym działania Twojej firmy staną się bardziej efektywne, oszczędne i bezpieczne.
Czytaj więcej
Zadbaj o ochronę przed cyberzagrożeniami. Zadbamy o najskuteczniejsze zabezpieczenia, które będą stały na straży bezpieczeństwa Twojej firmy.
Czytaj więcej
Ricoh rozszerza możliwości zaawansowanych systemów druku produkcyjnego i dostosowuje zakres ich funkcjonalności do stale mieniających się wymagań rynku.
Czytaj więcej
Products Services Thumbnail

Produkty i usługi

Zapewniamy pełną gamę rozwiązań zaprojektowanych w celu zwiększenia wydajności i produktywności w Twoim zespole.

Innowacyjne urządzenia drukujące, monitory interaktywne, skanery i oprogramowanie ułatwiające zarządzanie, cyfryzację i współpracę.
Czytaj więcej
Usługi, które pozwolą Twojej firmie na szybszą transformację środowiska pracy.
Czytaj więcej
Aparaty, obiektywy, lornetki i akcesoria.
Czytaj więcej
Oryginalne materiały eksploatacyjne i części to gwarancja najwyższej jakości.
Czytaj więcej
Support Thumbnail

Wsparcie

Pełne wsparcie serwisowe dla produktów i usług w jednym miejscu. Oferujemy wsparcie, doradztwo i rozwiązania dla utrzymania sprawności działania Twojej firmy.

Uzyskaj wsparcie
W tym miejscu możesz pobrać sterowniki, skorzystać ze strefy wiedzy lub zarejestrować gwarancję.
Czytaj więcej
Ricoh eService pozwala na łatwe składanie zamówień tonerów oraz zgłoszeń serwisowych.
Czytaj więcej
Tonery – recykling, zgłoszenie fałszerstw
Zwróć zużyte pojemniki po tonerach i zgłoś tonery, które nie są autentyczne.
Znajdź oddział Ricoh lub jednego z Autoryzowanych Partnerów Handlowych naszej firmy.
Czytaj więcej
Znajdź oddział Ricoh lub jednego z Autoryzowanych Partnerów Serwisowych naszej firmy.
Czytaj więcej
News Events Thumbnail

Bądź na bieżąco

Przeczytaj najnowsze wiadomości,  komunikaty i zapowiedzi wydarzeń Ricoh.

Wszystkie wiadomości
Zapoznaj się z komunikatami i informacjami prasowymi Ricoh.
Czytaj więcej
Weź udział w wydarzeniach organizowanych przez Ricoh.
Czytaj więcej
About Us Thumbnail

O nas

Podczas realizacji usług kluczowa jest dla nas bliska współpraca z klientem. Dzięki temu podejściu, nasze rozwiązania są bardzo dobrze dostosowane do konkretnych potrzeb danej organizacji i efektywnie wspierają ją w realizacji kluczowych celów biznesowych.

Dowiedz się więcej
O Ricoh
Kim jesteśmy i czym się zajmujemy.
Planeta, Społeczeństwo oraz Zarządzanie (ESG)
Nasze zaangażowanie w działania dla zapewnienia zrównoważonej przyszłości.
Kariera
Kontakt

Zarządzanie komunikacją z klientami — usługi outsourcingowe

Ricoh’s Customer Communication Management service gradually migrates retail bank customers from paper-based to electronic communications through personalised marketing campaigns. The service facilitates better customer care, retention and acquisition, while reducing costs.

As a first step, our outsourcing service assumes responsibility for all your paper-based outputs. We provide technology solutions to enable targeted and personalised marketing campaigns that work to migrate your customers from inefficient paper-based communications to secure electronic channels.

The phased migration approach allows customers to receive information in their preferred format. This provides an enhanced customer experience, boosts your efficiency and delivers cost savings as more of your customer base moves to digital communication channels.


Funkcje i zalety

Customers who opt for digital communications will have access to their financial information 24/7 through the Level 3 secure Ricoh cloud. With improved security, business risks are mitigated. And by implementing a personalised digital communication strategy, your business experiences cost and efficiency savings while your customers receive a higher level of service.

Ricoh’s Customer Communication Management clients experience:

  • Enhanced customer satisfaction
  • Reduced customer acquisition, on-boarding and service costs
  • Robust, error free data management
  • Improved performance against environmental policies through waste reduction
  • More accessible information and a compliant audit trail
  • Greater internal efficiency as staff is freed up to perform more business-critical tasks

Case studies

Boosting customer satisfaction achieves significant cost savings

Documents are the lifeblood of the insurance industry. From promotional letters to application forms, policy documents, invoices and claim forms, each and every document has a legal implication. Ricoh’s customer, a Fortune Global 500 insurance company, was keen to outsource some of these document intensive business processes.

A detailed consultancy engagement established the need for a two-phased approach. In the first phase, Ricoh provided a ‘lift and shift’ solution, ending the insurer’s reliance on in-house services by moving production to Ricoh’s own document centre. In the second phase, Ricoh developed the document processes, improving their efficiency and adding additional services.

Ricoh processes more than 60 million documents every year for the insurance company, and the solution has transformed the insurer’s document processes, improving customer service levels and reducing costs. Automation improved the speed of production and the introduction of closed loop processes, which eliminated errors and provided a compliant page-level audit.

End-to-end service integration is delivering real business advantage. Business risks have been mitigated and customers are receiving a better service. Ricoh’s support has improved business agility. With Ricoh ably managing mission critical document processes, the insurer is able focus internal resource on strategic development.



Powiązane materiały

  • Leading Insurance Company

    Leading Insurance Company

    Rozwiązanie Scan&Manage firmy Ricoh umożliwia pośrednikowi z branży ubezpieczeń zmianę procesów przetwarzania dokumentów dzięki szybkiemu i prostemu skanowaniu.

  • Dalkia

    Dalkia

    Dostosowana do potrzeb klienta usługa i-Invoice Ricoh pomaga firmie Dalkia w eliminacji czasochłonnych procesów ręcznych i pozwala zaoszczędzić 200 000 EUR rocznie.

Powiązane usługi