Zasady dotyczące plików cookie

Firma Ricoh wykorzystuje narzędzia do gromadzenia danych, takie jak pliki cookie, aby zwiększyć przydatność witryny dla użytkowników. Informacje o zmianie tych ustawień i o plikach cookie można uzyskać tutaj.

Fleet Records

Rozwiązanie Fleet Records to bezpieczne archiwum elektroniczne, które umożliwia centralizację zarządzania i kontrolę nad dokumentami floty samochodowej.

Rozwiązanie Ricoh umożliwia szybkie rejestrowanie i indeksowanie dokumentów pojazdów. Pozwala to na szybki dostęp do aktualnych wersji dokumentacji floty. Indeksowane pliki są bezpiecznie archiwizowane i łatwo monitorowane.

Zdigitalizowane i zindeksowane dokumenty można łatwo znaleźć, nie tracąc czasu na przeszukiwanie dokumentacji papierowej. Rozwiązanie usprawnia procesy, zmniejsza margines błędu i ryzyko zagubienia dokumentów. Prowadzenie cyfrowej dokumentacji pozwala również na obniżenie kosztów.

Funkcje i zalety
Rozwiązanie Fleet Records pomaga w minimalizacji czasochłonnych procesów wykonywanych ręcznie i zapewnia natychmiastowy dostęp do potrzebnych dokumentów.

Ta usługa pomaga w osiągnięciu następujących celów:

Zgodności z przepisami
  • Digitalizacja i centralne przechowywanie dokumentów ułatwia wyszukiwanie i pobieranie wszystkich dokumentów samochodowych.
  • Dokładne indeksowanie, ścieżki audytowe i zarządzanie wersjami ułatwia zachowywanie zgodności z przepisami.
  • Wszystkie istotne dokumenty samochodów i kierowców, w tym te związane z ubezpieczeniem, kontrolą stanu technicznego i rejestracją, można powiązać i monitorować pod kątem najważniejszych zmian.
  • Zmniejszenie kosztów biznesowych
  • Mniejsze koszty administracyjne i eliminacja kosztów przechowywania papierowych dokumentów.
  • Łatwy dostęp do dokładnie indeksowanego, zarządzanego centralnie repozytorium cyfrowego eliminuje potrzebę ręcznego dobierania i obsługi dokumentów samochodowych.
  • Dalsze zmniejszenie kosztów dzięki wysyłaniu i odbieraniu dokumentów w formacie cyfrowym.

Przyspieszenie procesów i oszczędność czasu

  • Centralne zarządzanie elektronicznymi dokumentami przyspiesza procesy zarządzania flotą, takie jak np. zgłaszanie roszczeń ubezpieczeniowych.
  • Dostęp do dokumentów w czasie rzeczywistym pozwala uniknąć konieczności ręcznego wyszukiwania ważnych dokumentów.