Zasady dotyczące plików cookie

Firma Ricoh wykorzystuje narzędzia do gromadzenia danych, takie jak pliki cookie, aby zwiększyć przydatność witryny dla użytkowników. Informacje o zmianie tych ustawień i o plikach cookie można uzyskać tutaj.

Service Advantage

Rozwiązanie RICOH Service Advantage wykorzystuje naszą sieć serwisową w regionie EMEA do świadczenia szerokiej gamy dodatkowych usług serwisowych. Jako jeden z wiodących dostawców usług technologicznych na świecie, posiadamy wysoce efektywną sieć serwisową i dystrybucyjną. Nasi certyfikowani inżynierowie, oprócz serwisowania naszych własnych podstawowych produktów, świadczą szereg usług pomocy technicznej, w tym wsparcie dla klientów z branży IT oraz serwisowanie urządzeń innych producentów.  

Zostań naszym partnerem i uzyskaj dostęp do wiedzy i ponad 80-letniego doświadczenia w zakresie profesjonalnych usług serwisowych w terenie. Nasza znajomość rynku oraz sieć serwisowa w całym regionie EMEA pozwolą Ci ulepszyć pomoc techniczną w swojej firmie i przyspieszyć realizację planów rozwojowych. RICOH Service Advantage to elastyczne rozwiązanie serwisowe. Nasze podejście, oparte na konsultacjach pozwala wybrać te usługi, które spełniają Twoje wymagania oraz potrzeby Twoich klientów."

Funkcje i zalety

Mamy rozwiniętą sieć serwisową dostarczającą kompletną ofertę usług pomocy technicznej. Korzystając z rozwiązania RICOH Service Advantage, możesz skorzystać z szeregu usług, w tym zarządzania projektem, projektowania usług, wdrażania, zarządzania usługami, zarządzania łańcuchem dostaw, zarządzania częściami, usług pomocy technicznej, zdalnej pomocy technicznej,  raportowania i rozliczeń.   

  • Wykorzystaj naszą wiedzę i zasoby, aby zoptymalizować świadczenie usług  
  • Skalowalne usługi pomocy technicznej dostosowane do Twoich potrzeb biznesowych  
  • Wysoce efektywna sieć serwisowa i dystrybucyjna w Polsce i całym regionie EMEA  
  • Najwyższej jakości pomoc techniczna ze strony prawie 5000 wykwalifikowanych inzynierów  serwisowych 
  • Personel pomocy technicznej z certyfikatami A+, Net+, MCSE, Security+, Mobility+ oraz ITIL 
  • Wiedza w dziedzinie rynków wschodzących oraz nowych technologii

Powiązane usługi

  • Robotic Service Advantage

    Service Advantage dla robotyki

    Skorzytsaj z najwyższej klasy pomocy technicznej dla swoich klientów w całej Europie, na Bliskim Wschodzie i w Afryce.

  • Smart Lockers

    Inteligentne automaty paczkowe

    Dynamiczne i bezpieczne elektroniczne rozwiązania do przechowywania

  • Usługa RICOH Smart Hands

    Usługa RICOH Smart Hands

    Rozszerz swoją obecność w branży usług IT korzystając z rozwiązania RICOH Smart Hands. Nasi inzynierowie świadczą profesjonalną pomoc techniczną tam, gdzie ich potrzebujesz.