Kontrakt globalny dla Twojej firmy
Zespół Ricoh Global Services oferuje ustandaryzowane, spójne i kompleksowe rozwiązania świadczone dla klientów na całym świecie. Jesteśmy obecni w około 200 krajach i rejonach, zatrudniamy ponad 30 000 specjalistów ds. usług. Gwarantujemy wysoki standard jakości obsługi.
Oferujemy:
- wysoki poziom obsługi i koordynacji projektu w każdym z krajów;
- wszechstronny zakres usług dla firm i instytucji;
- adaptacyjne podejście do świadczenia usług – pozwala nam szybko dostosowywać przyjęte założenia;
- wsparcie w wielu językach zapewniające szybką i sprawną reakcję na potrzeby klientów;
- szybką reakcję na zgłoszenia klientów, niezależnie od miejsca ich pochodzenia;
- ugruntowaną znajomość lokalnych rynków i kultury.
Obsługa kontraktów globalnych podpisanych w Polsce (obszar działania – terytorium Polski i innych krajów)
Dla klientów zainteresowanych podpisaniem umowy globalnej obejmującej kilka krajów w tym Polskę Ricoh Global Services oferuje wdrożenie i pełen zakres wsparcia dla następujących grup produktowych drukarki i wielofunkcyjne urządzenia drukujące;
- oprogramowanie i aplikacje (systemy Pull print, Fleet Management);
- systemy audiowizualne (projektory, tablice interaktywne);
- zaawansowane systemy do wideokonferencji.
Po ustaleniu zakresu kontraktu oraz zakresu produktów i usług, skali wdrożenia, a także preferowanego przez Klienta modelu współpracy, proponujemy 3 formy współpracy
- przekazanie zlecenia oddziałowi Ricoh w danym regionie (Cross Border Installation);
- porozumienia (Memorandum of Understanding);
- umowy ramowej (Master Agreement).
Dedykowany zespół
Każdy klient globalny obsługiwany jest przez specjalnie dedykowany zespół, kierowany przez globalnego opiekuna klienta, który działa jako centralny punkt kontaktu. Skład zespołu zależy od potrzeb danego projektu i obejmuje zazwyczaj:
- globalnego opiekuna klienta, czyli główny punkt kontaktu;
- globalnego menedżera ds. kontraktów, który zajmuje się umowami i cenami (Dział Wsparcia Cenowego);
- globalnego konsultanta ds. rozwiązań, który gromadzi wymagania i projektuje rozwiązanie;
- globalnego technicznego kierownika projektu, który stanowi główny punkt kontaktu w sprawach technicznych;
- globalnego kierownika projektu, który zajmuje się bezpośrednim, taktycznym zarządzaniem projektem;
- globalnego menedżera ds. realizacji usług, który zajmuje się codziennym zarządzaniem operacyjnym.
- lokalnych koordynatorów projektu w krajach objętych umową globalną (odpowiedzialnych za dostarczanie produktów i usług w ramach współpracy międzynarodowej)