Business Solutions Thumbnail

Rozwiązania biznesowe

W Ricoh specjalizujemy się w projektowaniu i wdrażaniu rozwiązań oraz usług, dzięki którym Twoja firma będzie przygotowana na wyzwania przyszłości.

Dowiedz się więcej
Zapewnij dostęp do technologii, które przełożą się na budowanie pozytywnego doświadczenia pracownika.
Czytaj więcej
Uwolnij swoich pracowników od wykonywania ręcznych, powtarzalnych zadań. Zapewnimy Ci narzędzia, dzięki którym uprościsz i usprawnisz procesy w firmie.
Czytaj więcej
Postaw na efektywne środowisko druku, które będzie dostosowane do cyfrowych procesów i wyzwań pracy w modelu hybrydowym.
Czytaj więcej
Oferujemy rozwiązania w chmurze i specjalistyczną wiedzę, dzięki którym działania Twojej firmy staną się bardziej efektywne, oszczędne i bezpieczne.
Czytaj więcej
Zadbaj o ochronę przed cyberzagrożeniami. Zadbamy o najskuteczniejsze zabezpieczenia, które będą stały na straży bezpieczeństwa Twojej firmy.
Czytaj więcej
Ricoh rozszerza możliwości zaawansowanych systemów druku produkcyjnego i dostosowuje zakres ich funkcjonalności do stale mieniających się wymagań rynku.
Czytaj więcej
Products Services Thumbnail

Produkty i usługi

Zapewniamy pełną gamę rozwiązań zaprojektowanych w celu zwiększenia wydajności i produktywności w Twoim zespole.

Innowacyjne urządzenia drukujące, monitory interaktywne, skanery i oprogramowanie ułatwiające zarządzanie, cyfryzację i współpracę.
Czytaj więcej
Usługi, które pozwolą Twojej firmie na szybszą transformację środowiska pracy.
Czytaj więcej
Aparaty, obiektywy, lornetki i akcesoria.
Czytaj więcej
Oryginalne materiały eksploatacyjne i części to gwarancja najwyższej jakości.
Czytaj więcej
Support Thumbnail

Wsparcie

Pełne wsparcie serwisowe dla produktów i usług w jednym miejscu. Oferujemy wsparcie, doradztwo i rozwiązania dla utrzymania sprawności działania Twojej firmy.

Uzyskaj wsparcie
W tym miejscu możesz pobrać sterowniki, skorzystać ze strefy wiedzy lub zarejestrować gwarancję.
Czytaj więcej
Ricoh eService pozwala na łatwe składanie zamówień tonerów oraz zgłoszeń serwisowych.
Czytaj więcej
Tonery – recykling, zgłoszenie fałszerstw
Zwróć zużyte pojemniki po tonerach i zgłoś tonery, które nie są autentyczne.
Znajdź oddział Ricoh lub jednego z Autoryzowanych Partnerów Handlowych naszej firmy.
Czytaj więcej
Znajdź oddział Ricoh lub jednego z Autoryzowanych Partnerów Serwisowych naszej firmy.
Czytaj więcej
News Events Thumbnail

Bądź na bieżąco

Przeczytaj najnowsze wiadomości,  komunikaty i zapowiedzi wydarzeń Ricoh.

Wszystkie wiadomości
Zapoznaj się z komunikatami i informacjami prasowymi Ricoh.
Czytaj więcej
Weź udział w wydarzeniach organizowanych przez Ricoh.
Czytaj więcej
About Us Thumbnail

O nas

Podczas realizacji usług kluczowa jest dla nas bliska współpraca z klientem. Dzięki temu podejściu, nasze rozwiązania są bardzo dobrze dostosowane do konkretnych potrzeb danej organizacji i efektywnie wspierają ją w realizacji kluczowych celów biznesowych.

Dowiedz się więcej
O Ricoh
Kim jesteśmy i czym się zajmujemy.
Planeta, Społeczeństwo oraz Zarządzanie (ESG)
Nasze zaangażowanie w działania dla zapewnienia zrównoważonej przyszłości.
Kariera
Kontakt

Monitor interaktywny D7510

Przekształć spotkania i zmień prezentacje w konstruktywne sesje robocze, używając monitora interaktywnego RICOH D7510. To kompleksowe centrum interaktywnej współpracy pozwoli wszystkim członkom twojego zespołu aktywnie uczestniczyć w spotkaniach, „burzach mózgów” i prezentacjach.  Monitor interaktywny D7510 posiada wbudowane głośniki, które w dowolnej chwili można wykorzystać podczas prezentacji czy wideokonferencji. Umożliwia wszystkim zespołom udostępnianie dokumentów i dodawanie do nich adnotacji oraz wspólne przeglądanie Internetu w czasie rzeczywistym. Model D7510 posiada 75-calowy ekran dotykowy oraz wysoką rozdzielczość 4k Ultra HD, przez co jest idealnym modelem do średnich i dużych sal konferencyjnych oraz wykładowych.

Funkcje i zalety

Monitor interaktywny D7510 to kompleksowe centrum interaktywnej współpracy. 75-calowy ekran oferuje dużo miejsca do prezentowania i dzielenia się pomysłami między członkami zespołu. Ponadto monitor umożliwia precyzyjne dodawanie adnotacji do dokumentów. Możesz teraz przeglądać Internet oraz bezpiecznie udostępniać pliki i dodawać do nich uwagi, ułatwiając współpracę członków zespołu niezależnie od miejsca, w którym się aktualnie znajdują.

  • Kompleksowe centrum interaktywnej współpracy z funkcją precyzyjnego dodawania adnotacji do dokumentów  
  • Ekran o rozdzielczości 4K wyróżniający się wysoką jakością i szczegółowym obrazem 
  • Głośniki zamontowane z przodu dla lepszej jakości dźwięku  
  • Elegancka stylistyka, masa mniejsza o 30% od poprzednich modeli, powłoka antyodblaskowa i zapobiegająca pozostawianiu odcisków palców, węższa obudowa i cieńsze ramki pasują do każdego biura 
  • Intuicyjny interfejs/obsługa z funkcją wykrywania ruchu przyciągające uwagę odbiorców i ułatwiające rozpoczynanie spotkań 
  • Funkcja wideokonferencji i wbudowane głośniki  
  • Technologia InGlass™ firmy FlatFrog oraz Optical Bonding zmniejszają zjawisko paralaksy i zwiększają precyzję pisaka 
  • Integracja z usługami wideokonferencji RICOH UCS Advanced oraz Skype™ dla Firm 
  • Łatwa obsługa i wybór między zamkniętym a otwartym kontrolerem RICOH, umożliwiające pracę w najbardziej dogodny sposób  
  • Obejmuje szereg opcji komunikacji, w tym wiele gniazd USB oraz łączność Bluetooth z urządzeniami przenośnymi 
  • Instalacja oprogramowania RICOH Streamline NX zapewnia  dostęp do urządzeń dzięki czytnikom kart oraz możliwość wysyłania wiadomości e-mail oraz drukowania wszelkich materiałów tworzonych na monitora interaktywnego w bezpieczny sposób 
  • Idealne urządzenie do zakładów produkcyjnych i placów budowy dzięki odporności na działanie pyłu 
  • Tryb projekcji DICOM SIM do szkoleń medycznych
Specyfikacja
OGÓLNE
Interfejs (wejście) - Wideo VGA, HDMI, DisplayPort™
Interfejs (wejście) - Audio jack 3.5 mm
Interfejs (wyjście) - Wideo DisplayPort™
Interfejs (wyjście) - Audio wyjście głośnikowe
Interfejs (wyjście) - Control USB3.0 Type B
Funkcje rozszerzone Tekst OCR, Katalog sieciowy, Zdalny podgląd www, Podkreślanie informacji palcem, Powiększanie, Funkcje zdalnego udostępniania, Zdalne sterowanie PC, Konfiguracja skrzynki e-mail, Drukowanie
Wbudowany głośnik 12 W x 2
Wymiary (szer. x gł. x wys.) 1 733 x 79 x 1 045 mm
Waga - Urządzenie główne 59 kg
Waga - Pełna konfiguracja 61 kg
Źródło zasilania 100 - 240 V, 50/60 Hz
Sterowanie RS-232C (PC-control)
Motion detection sensor Yes
Dust resistant function IP5X equivalent
EKOLOGIA
Pobór mocy - Maksymalnie 500 W
Pobór mocy - Tryb uśpienia 0,3 W
Zakres temepratury pracy 0°C - 32°C
Wilgotność podczas pracy 10% - 80%
Warunki przechowywania - Wilgotność 15% - 80%
Wyświetlacz panela
Rozmiar panela - Przekątna 75 cale ( mm)
Podświetlenie DLED system
Efektywny obszar wyświetlania (szer.x wys.) 1 650,24 mm x 928,26 mm
Rozdzielczość - Maksymalnie 3 840 x 2 160 pikseli
Kolor - Maksymalnie Ponad 1 070 000 000 kolorów
Jasność - Maksymalnie 440 cd/m²
Proporcje obrazu 16 : 9
Współczynnik kontrastu 4 000 : 1
Rozmiar piksela 0,429 x 0,429 mm
Szybkość reakcji 8 ms (szary do szarego, średnio)
Kąt widzenia (H/V) 178°/178° (Współczynnik kontrastu >= )
Szkło ochronne - Grubość 2 mm
Szkło ochronne - Antyrefleksyjna AG pre-treated, AF (Anti-fingerprint)
Display orientation Landscape
PANEL DOTYKOWY
Technologia dotykowa InGlass™, Optical bonding
Punkt kontaktu 20 punktowy (tylko ekran tablicy)
Rozdzielczość panela 19 353 x 10 886
Precyzja +/- 1,2 mm w obszarze panelu
Pisak dotykowy >= 2 mm
Wyjście USB 3.0 (type B)
OS - Multi touch Windows 8/8.1, Windows 8/8.1 Pro, Windows 8/8.1 Enterprise, Windows Embedded 8 Standard, Windows 10 Home, Windows 10 Pro, Windows 10 IoT, Windows Embedded 7 Standard, Windows 10 Enterprise
OS - Single touch Windows 8/8.1, Windows 8/8.1 Pro, Windows 8/8.1 Enterprise, Windows Embedded 7 P, Windows Embedded 8 Standard, Windows 10 Home, Windows 10 Pro, Windows 10 Enterprise, Windows 10 IoT, Mac OS X 10.8 - Mac OS X 10.15