Business Solutions Thumbnail

Rozwiązania biznesowe

W Ricoh specjalizujemy się w projektowaniu i wdrażaniu rozwiązań oraz usług, dzięki którym Twoja firma będzie przygotowana na wyzwania przyszłości.

Dowiedz się więcej
Zapewnij dostęp do technologii, które przełożą się na budowanie pozytywnego doświadczenia pracownika.
Czytaj więcej
Uwolnij swoich pracowników od wykonywania ręcznych, powtarzalnych zadań. Zapewnimy Ci narzędzia, dzięki którym uprościsz i usprawnisz procesy w firmie.
Czytaj więcej
Postaw na efektywne środowisko druku, które będzie dostosowane do cyfrowych procesów i wyzwań pracy w modelu hybrydowym.
Czytaj więcej
Oferujemy rozwiązania w chmurze i specjalistyczną wiedzę, dzięki którym działania Twojej firmy staną się bardziej efektywne, oszczędne i bezpieczne.
Czytaj więcej
Zadbaj o ochronę przed cyberzagrożeniami. Zadbamy o najskuteczniejsze zabezpieczenia, które będą stały na straży bezpieczeństwa Twojej firmy.
Czytaj więcej
Ricoh rozszerza możliwości zaawansowanych systemów druku produkcyjnego i dostosowuje zakres ich funkcjonalności do stale mieniających się wymagań rynku.
Czytaj więcej
Products Services Thumbnail

Produkty i usługi

Zapewniamy pełną gamę rozwiązań zaprojektowanych w celu zwiększenia wydajności i produktywności w Twoim zespole.

Innowacyjne urządzenia drukujące, monitory interaktywne, skanery i oprogramowanie ułatwiające zarządzanie, cyfryzację i współpracę.
Czytaj więcej
Usługi, które pozwolą Twojej firmie na szybszą transformację środowiska pracy.
Czytaj więcej
Aparaty, obiektywy, lornetki i akcesoria.
Czytaj więcej
Oryginalne materiały eksploatacyjne i części to gwarancja najwyższej jakości.
Czytaj więcej
Support Thumbnail

Wsparcie

Pełne wsparcie serwisowe dla produktów i usług w jednym miejscu. Oferujemy wsparcie, doradztwo i rozwiązania dla utrzymania sprawności działania Twojej firmy.

Uzyskaj wsparcie
W tym miejscu możesz pobrać sterowniki, skorzystać ze strefy wiedzy lub zarejestrować gwarancję.
Czytaj więcej
Ricoh eService pozwala na łatwe składanie zamówień tonerów oraz zgłoszeń serwisowych.
Czytaj więcej
Tonery – recykling, zgłoszenie fałszerstw
Zwróć zużyte pojemniki po tonerach i zgłoś tonery, które nie są autentyczne.
Znajdź oddział Ricoh lub jednego z Autoryzowanych Partnerów Handlowych naszej firmy.
Czytaj więcej
Znajdź oddział Ricoh lub jednego z Autoryzowanych Partnerów Serwisowych naszej firmy.
Czytaj więcej
News Events Thumbnail

Bądź na bieżąco

Przeczytaj najnowsze wiadomości,  komunikaty i zapowiedzi wydarzeń Ricoh.

Wszystkie wiadomości
Zapoznaj się z komunikatami i informacjami prasowymi Ricoh.
Czytaj więcej
Weź udział w wydarzeniach organizowanych przez Ricoh.
Czytaj więcej
About Us Thumbnail

O nas

Podczas realizacji usług kluczowa jest dla nas bliska współpraca z klientem. Dzięki temu podejściu, nasze rozwiązania są bardzo dobrze dostosowane do konkretnych potrzeb danej organizacji i efektywnie wspierają ją w realizacji kluczowych celów biznesowych.

Dowiedz się więcej
Kontakt

OL Connect

OL Connect oferuje rozwiązania, które automatyzują komunikację biznesową i procesy biznesowe wymagające papieru, jednocześnie chroniąc istniejące inwestycje i infrastrukturę informatyczną.

OL Connect zapewnia wydajny zestaw narzędzi do automatyzacji przepływu prac, które można skonfigurować w taki sposób, aby stanowiły w pełni zautomatyzowane rozwiązanie do komunikacji biznesowej dla klientów korporacyjnych, drukarni i dostawców usług poligraficznych.

OL Connect wykorzystuje podstawowe moduły przepływu prac z programów Planet Press Connect lub PReS Connect, dzięki czemu może sprostać wysokim wymaganiom w zakresie przetwarzania.

Opcjonalne moduły użytkownika, takie jak Capture OnTheGo lub Connect Send, zapewniają interakcję z użytkownikiem za pośrednictwem formularzy (na smartfon/ tablet), a przesłanie dokumentów z komputera uruchamia procesy przepływu prac i powoduje automatyczne wystawienie faktur, pism do klientów lub wysłanie nietypowej korespondencji.

OL Connect umożliwia przeprojektowanie, zmianę i dekretowanie dokumentów na podstawie wszechstronnych zasad. Te możliwości sprawiają, że OL Connect jest idealnym rozwiązaniem dla organizacji, które mają kłopoty z aktualizacją lub optymalizacją obecnych przepływów prac i połączeniem starszych lub zróżnicowanych systemów, gdy dążą do uzyskania uporządkowanych i bogatych graficznie wydruków lub materiałów wykorzystywanych w wielu kanałach.

Klientom, którzy mają do czynienia z niskimi lub średnimi nakładami i nie muszą obsługiwać mocno obciążonego zaplecza, polecamy PrintShop Mail Connect jako samodzielne narzędzie do składu ze zmiennymi danymi, przeznaczone do produkcji wydruków celowych i poczty elektronicznej. OL Connect obsługuje również rozwiązanie Hybrid Mail firmy Ricoh.

Funkcje i zalety

Funkcje:

  • W pełni zautomatyzowane rozwiązanie do komunikacji biznesowej 
  • Modułowe i skalowalne rozwiązanie spełniające wysokie wymagania w zakresie produktywności. 
  • Jedno narzędzie do projektowania szablonów do drukowania lub produkcji dokumentów w formacie HTML 
  • Narzędzie DataMapper umożliwia wyodrębnianie i mapowanie danych z baz danych, plików tekstowych (XML, CSV, TXT), strumieni drukowania i plików PDF do tworzenia spersonalizowanej korespondencji.
  • Przekształcanie praktycznie dowolnego formatu wejściowego na szeroką gamę formatów wyjściowych, w tym PDF, HTML i AFP (wymaga specjalnych produktów/opcji).
  • Przetwarzanie starszych danych / dokumentów 
  • Automatyzacja procesów na podstawie wyzwalaczy, jak np. kliknięcie przez klienta w e-mail, wiadomości tekstowe i skan kodu QR
  • Znajomość urządzeń przez dostawców ułatwia integrację. 
Zalety:

  • Otwarta łączność i obsługa różnych formatów plików umożliwia łatwą integrację 
  • Aktualizacja dotychczasowych systemów i przepływu prac powoduje minimalne zakłócenia i wymaga niewielkich inwestycji
  • Tworzenie dynamicznie formatowanej, bogatej graficznie korespondencji z klientami z możliwością drukowania lub przeglądania w trybie online na komputerze / tablecie / smartfonie.
  • Wyższy wskaźnik pozytywnych reakcji napędu i większe zadowolenie klienta 
  • Ricoh Hybrid Mail

    Ricoh Hybrid Mail

    A cost saving solution to manage the aggregation of unstructured, ad-hoc documents such as pre-printed stationary