OL Connect
OL Connect oferuje rozwiązania, które automatyzują komunikację biznesową i procesy biznesowe wymagające papieru, jednocześnie chroniąc istniejące inwestycje i infrastrukturę informatyczną.
OL Connect zapewnia wydajny zestaw narzędzi do automatyzacji przepływu prac, które można skonfigurować w taki sposób, aby stanowiły w pełni zautomatyzowane rozwiązanie do komunikacji biznesowej dla klientów korporacyjnych, drukarni i dostawców usług poligraficznych.
OL Connect wykorzystuje podstawowe moduły przepływu prac z programów Planet Press Connect lub PReS Connect, dzięki czemu może sprostać wysokim wymaganiom w zakresie przetwarzania.
Opcjonalne moduły użytkownika, takie jak Capture OnTheGo lub Connect Send, zapewniają interakcję z użytkownikiem za pośrednictwem formularzy (na smartfon/ tablet), a przesłanie dokumentów z komputera uruchamia procesy przepływu prac i powoduje automatyczne wystawienie faktur, pism do klientów lub wysłanie nietypowej korespondencji.
OL Connect umożliwia przeprojektowanie, zmianę i dekretowanie dokumentów na podstawie wszechstronnych zasad. Te możliwości sprawiają, że OL Connect jest idealnym rozwiązaniem dla organizacji, które mają kłopoty z aktualizacją lub optymalizacją obecnych przepływów prac i połączeniem starszych lub zróżnicowanych systemów, gdy dążą do uzyskania uporządkowanych i bogatych graficznie wydruków lub materiałów wykorzystywanych w wielu kanałach.
Klientom, którzy mają do czynienia z niskimi lub średnimi nakładami i nie muszą obsługiwać mocno obciążonego zaplecza, polecamy PrintShop Mail Connect jako samodzielne narzędzie do składu ze zmiennymi danymi, przeznaczone do produkcji wydruków celowych i poczty elektronicznej. OL Connect obsługuje również rozwiązanie Hybrid Mail firmy Ricoh.
- Funkcje i zalety
-
Funkcje:
- W pełni zautomatyzowane rozwiązanie do komunikacji biznesowej
- Modułowe i skalowalne rozwiązanie spełniające wysokie wymagania w zakresie produktywności.
- Jedno narzędzie do projektowania szablonów do drukowania lub produkcji dokumentów w formacie HTML
- Narzędzie DataMapper umożliwia wyodrębnianie i mapowanie danych z baz danych, plików tekstowych (XML, CSV, TXT), strumieni drukowania i plików PDF do tworzenia spersonalizowanej korespondencji.
- Przekształcanie praktycznie dowolnego formatu wejściowego na szeroką gamę formatów wyjściowych, w tym PDF, HTML i AFP (wymaga specjalnych produktów/opcji).
- Przetwarzanie starszych danych / dokumentów
- Automatyzacja procesów na podstawie wyzwalaczy, jak np. kliknięcie przez klienta w e-mail, wiadomości tekstowe i skan kodu QR
- Znajomość urządzeń przez dostawców ułatwia integrację.
Zalety:- Otwarta łączność i obsługa różnych formatów plików umożliwia łatwą integrację
- Aktualizacja dotychczasowych systemów i przepływu prac powoduje minimalne zakłócenia i wymaga niewielkich inwestycji
- Tworzenie dynamicznie formatowanej, bogatej graficznie korespondencji z klientami z możliwością drukowania lub przeglądania w trybie online na komputerze / tablecie / smartfonie.
- Wyższy wskaźnik pozytywnych reakcji napędu i większe zadowolenie klienta