ID Logistics

CASE STUDY

Inteligentne Szafy Ricoh do Zarządzania Sprzętem IT w centrach logistycznych ID Logistics Polska S.A.

Automatyzacja procesu wydawania, odbierania i przechowywania urządzeń

ID Logistics Polska S.A. jest częścią międzynarodowej Grupy ID Logistics i wiodącym operatorem w dedykowanej logistyce kontraktowej dla branży retail (spożywcze i specjalistyczne sieci handlowe), odzieżowej, kosmetycznej, dóbr luksusowych, FMCG i e-commerce. Zapewnia klientom pełne wsparcie w efektywnym zarządzaniu w ramach łańcucha dostaw. ID Logistics Polska S.A. obsługuje w Polsce klientów w 18 centrach logistycznych o łącznej powierzchni magazynowej 600 tys. mkw., posiada też 3 oddziały transportowe. Obecnie firma zatrudnia ok. 5 tys. osób. Siedziba główna mieści się w Katowicach.
ID Logistics wraz z rozwojem biznesu i otwieraniem nowych centrów logistycznych (obecnie jest ich 18) zauważyło potrzebę optymalizacji procesów związanych z zarządzaniem skanerami i innymi urządzeniami mobilnymi, z których korzystają pracownicy.

RICOH Polska zaproponował instalacje początkowo jednej inteligentnej szafy do zarządzania sprzętem IT w centrum Logistycznym w Grodzisku Mazowieckim. Po przetestowaniu i wdrożeniu pracowników, rozwiązanie okazało się na tyle skuteczne, że firma zdecydowała się wyposażyć kolejne 9 centrów logistycznych w 2 urządzenia na każdą lokalizację.




“Inwestycja w Inteligentne szafki Ricoh pozwoliła nam lepiej zarządzać naszym sprzętem. Pracownicy znacznie szybciej pobierają sprawne terminale oraz od ręki zgłaszają ewentualne usterki sprzętu. Automatyczne raportowanie w czasie rzeczywistym pozwala analizować stan zasobów i precyzyjnie planować naprawy lub dostawy nowego sprzętu.”

Marcin Krawczyk, Project Manager ID Logistics



Podsumowanie

  • Wyzwanie: Mobile & Flexible working
  • Branża: Inny
  • Wielkość firmy: Duże firmy
  • Rodzaj usługi: Workplace Services

Skontaktuj się z nami

Porozmawiaj z ekspertem Ricoh.

Umów się na konsultację i przekonaj się, jak możemy pomóc Twojej firmie.

Umów się na spotkanie