Reklamacje

UPORZĄDKUJ PROCESY REKLAMACYJNE Z DOCUWARE

USPRAWNIENIE PROCESU OBSŁUGI REKLAMACJI

Wiele firm zmaga się z wyzwaniami związanymi z obsługą reklamacji klientów. Gdy biznes rośnie, jest naturalne, że pojawiają się reklamacje. Chcemy je jak najszybciej i jak najlepiej obsłużyć, aby pomóc naszym klientom.

 

Proponowane oprogramowanie pomaga w rozwiązaniu następujących trudności, które mogą wystąpić w procesie reklamacyjnym:

Kompletność inromacji

Kompletność informacji

Do właściwej obsługi reklamacji potrzeba odpowiednich informacji i dokumentów, np.: zgłoszenie lub formularz reklamacji, email, zdjęcia, opis problemu, skan gwarancji, dokument zakupu i dostawy, etc. Są one niezbędne do szybkiego i właściwego obsłużenia reklamacji. Gdy jakiegoś dokumentu brakuje - obsługa reklamacji zostaje wstrzymana.

Aby zapobiec takim sytuacjom, system pilnuje kompletności danych przy zgłoszeniu jak i przetwarzaniu reklamacji.

Czas realizacji

Czas realizacji reklamacji

Istotne jest realizować reklamacje szybko i sprawnie. Ważne, aby klient firmy był zadowolony z obsługi. Często wyznacza się wskaźniki dotyczące czasu obsługi reklamacji (np. 14 dni) oraz zadowolenia klienta (8/10 punktów). Czasami nie udaje się osiągnąć tych celów ze względu na różne czynniki.

Nasz system przypomina o terminach i pozwala na osiągnięcie założonych wskaźników.

Zdalny dostęp

Zdalny dostęp

W obsługę reklamacji jest zaangażowanych wiele osób i działów w firmie np. logistyka, produkcja, serwis itp. Każdy z nich ma do wykonania zadanie lub do podjęcia decyzje. Gdy kogoś nie ma biurze, proces się zatrzymuje, a klienci czekają.

Rozwiązanie zapewnia zastępstwa pracowników, a także możliwość pracy na smartfonach, skracając czas przetwarzania nawet o 80%.

Uporządkowane archiwum

Uporządkowane archiwum

Wszystkie dokumenty na temat zgłoszeń są rozproszone w teczkach papierowych i systemach IT (foldery, email, dyski sieciowe). Nie ma jednego miejsca, gdzie najważniejsze dokumenty są przechowywane. Gdy potrzeba odnaleźć dokumenty, to należy najpierw zrozumieć, jaki system je wygenerował i szukać w tym systemie.

To zajmuje dużo czasu. System prowadzi rejestr każdego zgłoszenia. Zdobycie informacji jest proste dzięki funkcji szybkiego szukania zarówno po danych w rejestrach, jak i po załączonych dokumentach.

Wykrywanie i szybkie reagowanie

Wykrywanie i szybkie reagowanie

Trudno jest szybko zidentyfikować powtarzające się problemy techniczne, co może prowadzić do narastającej liczby niezadowolonych klientów i zwiększenia kosztów napraw. Brak tej analizy utrudnia również optymalizację procesów i poprawę jakości produktu, ponieważ nie wiadomo, które elementy wymagają uwagi i poprawy.

Powtarzające się podobne zgłoszenia są wykrywane przez system, co pozwala szybko podjąć działania naprawcze (np. zatrzymać montaż, produkcję, sprzedaż czy wysyłkę produktów, które mogą mieć podobną wadę).

Wiele systemów

Wiele systemów

Praca na kilku systemach wymaga ciągłego przełączania między różnymi programami, co sprawia, że trudno jest utrzymać skupienie i efektywność. Dodatkowo, brak integracji między tymi systemami często prowadzi do problemów z komunikacją i przepływem informacji, co może powodować błędy i opóźnienia w pracy.

Obsługa rozproszonych procesów zostaje przeniesiona do jednego narzędzia. Dzięki temu możliwe jest zgłaszanie i obsługa reklamacji o dowolnym obiegu: od klientów, wewnętrzne (niezgodności), do dostawców.

JAK TO DZIAŁA?

E-Reklamacje DocuWare upraszczają obsługę reklamacji dla Ciebie oraz Twoich klientów. Zadania, które wymagały ręcznej pracy, są teraz realizowane automatycznie.

image

REKLAMACJE

W Ricoh pomagamy firmom w usprawnianiu procesów przepływu informacji, abyście Ty i Twój zespół mogli skupić się na kluczowych aspektach biznesu.

  • Gdy wypełnisz formularz, to jedno z nas oddzwoni do Ciebie. 
  • Po wstępnej rozmowie zaproponujemy prezentację demo, aby pokazać, jak DocuWare może rozwiązać zgłoszone problemy. 
  • Podczas prezentacji demo omówimy korzyści dla Twojej organizacji i przedstawimy szacunkową wycenę projektu. 

Dzięki temu będziesz mieć wszystkie informacje potrzebne do podjęcia decyzji, na ile DocuWare jest właściwym rozwiązaniem dla Twojej firmy.

Reklamacje
FORMULARZ KONTAKTOWY

JEŚLI CHCESZ DOWIEDZIEĆ SIĘ WIĘCEJ, WYPEŁNIJ FORMULARZ

* Wymagane
* Wymagane
* Wymagane
* Wymagane
* Wymagane
* Wymagane