Raport
Buduj pozytywne doświadczenie pracowników dzięki automatyzacji
67% pracowników stwierdziło, że czuje się rozczarowanych tym, jak wiele powtarzalnych zadań nadal musi regularnie wykonywać ręcznie.
W ciągu ostatnich lat doświadczenia i odczucia pracowników zmieniły się o 180 stopni. Zmiany technologiczne i społeczne sprawiły, że zaczęli oni oczekiwać od przełożonych zmian w systemie pracy, od budowania nowych kompetencji po przejście na elastyczny tryb pracy.
Aby zatrzymać utalentowanych ludzi i podnieść ich zaangażowanie, pracodawcy powinni postawić na rozwój infrastruktury cyfrowej, która pozwoli w pełni wykorzystać potencjał swoich zespołów i zapewnić im komfort obsługi.
Niniejszy raport przedstawia:
- Kroki, jakie firmy muszą podjąć, aby zapewnić satysfakcję z wykorzystania zasobów – od optymalizacji czasu pracy, przez ograniczenie duplikacji zadań po przekwalifikowanie pracowników.
- Jak ułatwić poruszanie się po systemach, aby uniknąć frustracji – w tym jak zintegrować je z odpowiednimi rozwiązaniami.
- Wartość systemowego podejścia do danych: jak umożliwić pracownikom podejmowanie kluczowych decyzji opartych na praktycznych spostrzeżeniach.
WYPEŁNIJ PONIŻSZY FORMULARZ, ABY OTRZYMAĆ KOPIĘ RAPORTU.
Pola oznaczone * są obowiązkowe.