Orange case study banner

CASE STUDY

Ricoh opracowuje interaktywne rozwiązanie do obsługi klienta w salonach Orange

480 kiosków samoobsługowych zainstalowanych w salonach Orange we Francji

Orange jest jednym z największych operatorów usług mobilnych i internetowych w Europie i Afryce oraz światowym liderem w zakresie korporacyjnych usług telekomunikacyjnych. Aby wesprzeć swoich klientów korzystających z technologii Livebox, Orange zainstalował kioski usługowe Livebox digital signage, wyprodukowane przez Ricoh. Interaktywne terminale pozwalają klientom uruchomić program autodiagnostyczny, który szybko identyfikuje problemy z ich połączeniem szerokopasmowym i / lub ustawieniami Livebox.




''Ricoh okazało się idealnym partnerem, pomagając nam opracować skuteczne rozwiązanie do samoobsługowej pomocy dla naszych klientów. Wdrożenie w naszej sieci sklepów przebiegło bezproblemowo.''


Alain Handy, Project Manager, Orange




Podsumowanie

  • Wyzwanie: Budowanie zaangażowania klientów, Elektroniczny obieg dokumentów
  • Branża: Inny
  • Wielkość firmy: Duże firmy
  • Rodzaj usługi: Communication Services

Skontaktuj się z nami

Porozmawiaj z ekspertem Ricoh.

Umów się na konsultację i przekonaj się, jak możemy pomóc Twojej firmie.

Umów się na spotkanie