Zasady dotyczące plików cookie

Firma Ricoh wykorzystuje narzędzia do gromadzenia danych, takie jak pliki cookie, aby zwiększyć przydatność witryny dla użytkowników. Informacje o zmianie tych ustawień i o plikach cookie można uzyskać tutaj.

Wsparcie

Pełne wsparcie dla produktów i usług. Wyszukaj informacje, pobierz oprogramowanie, sterowniki i podręczniki. Prześlij odczyty liczników, zarejestruj posiadane produkty i poznaj dostępne sposoby kontaktu.

Wspieraj bazy danych i informacje


Rejestracja w usłudze eService

Rejestracja w usłudze eService

Zarejestruj się tutaj, aby uzyskać dostęp do naszego bezpiecznego portalu obsługi i wsparcia online.

  • Szybkie zgłaszanie zleceń i zapytań dotyczących wsparcia
  • Zamawianie i monitoring materiałów eksploatacyjnych
  • Zgłaszanie odczytów liczników

Register for eService

Service

Usługi wsparcia

W razie dodatkowych pytań prosimy o kontakt.

Account enquiries

Zapytanie o konto

Skontaktuj się z nami , aby przekazać wszelkie zapytania dotyczące konta i faktur lub zaktualizować dane zapisane na koncie Ricoh.


Rejestracja gwarancji

Prześlij formularz rejestracyjny gwarancji na produkt w ciągu 14 dniu od daty zakupu.

Recykling pojemników na toner

Zwróć wykorzystane materiały eksploatacyjne firmy Ricoh do naszego lokalnego centrum ponownego wykorzystania, aby poddać je recyklingowi.

Zgłaszanie odczytów liczników

Zgłoś najnowszy odczyt licznika produktu firmy Ricoh — w tym miejscu lub poprzez eService.

Witryna firmy Ricoh dla deweloperów

Skorzystaj ze wsparcia i narzędzi ułatwiających integrację Twojego oprogramowania z produktami firmy Ricoh.


Kontakt

Skontaktuj się z nami za pośrednictwem poczty e-mail, w trybie online lub przez telefon, aby omówić w jaki sposób możemy pomóc Twojej firmie.

Kontakt