Najczęściej zadawane pytania
Kliknij na kategorię po lewej stronie, żeby wyświetlić odpowiedzi związane z danym tematem
-
Zamówienia na materiały eksploatacyjne
-
Odczyt licznika
-
Moje konto
-
Dane dostępowe
-
Zgłoszenie serwisowe
-
Rejestracja produktu
-
Szybkie wyszukiwanie
-
Moje produkty
Zamówienia na materiały eksploatacyjne
Czy mogę zmienić adres dostawy podczas zamawiania materiałów eksploatacyjnych?
Jak złożyć zamówienie na materiały eksploatacyjne?
Jak mogę sprawdzić status mojego zamówienia na materiały eksploatacyjne?
Odczyt licznika
W jaki sposób można przesłać zbiorowy odczyt liczników, korzystając z funkcji przesyłania pliku?
Jeśli w Twoim kraju funkcja ta jest aktywna, to aby wgrać zbiorczy plik z odczytami licznika, musisz być zarejestrowanym użytkownikiem witryny eService. Aby wgrać zbiorczy plik z odczytami licznika w eService, na urządzeniu należy wybrać opcję otrzymywania na pocztę e-mail powiadomienia o konieczności wykonania odczytu. Kliknij odnośnik we wniosku/przypominającej wiadomości e-mail lub kliknij na odnośnik „Zbiorczy odczyt liczników” na stronie głównej. Postępuj zgodnie ze wskazówkami i komunikatami.
Jak odczytać wskazanie licznika?
Jak zgłosić stan licznika?
Moje konto
W jakis sposób mogę zmienić i zaaktualizować informacje o swoim koncie?
Aby zmienić ustawienia swojego konta eService, zaloguj się na stronie eService i kliknij hiperłącze 'Moje konto', które zlokalizowane jest w górnej części strony. Kliknij przycisk 'Edytuj moje konto', następnie zaktualizuj wymagane informacje i kliknij przycisk 'Aktualizuj'.
Czy w sekcji Moje Konto możliwa jest zmiana danych takich jak "Tytuł","Imię"oraz "Nazwisko" ?
Dane dostępowe
Dlaczego nie mogę się zalogować?
Jeżeli nazwa użytkownika lub hasło zostało wpisane niepoprawnie, zalogowanie się do portalu eService będzie niemożliwe. W haśle system rozróżnia duże i małe litery.
Jak mogę zmienić hasło?
Co zrobić, jeśli nie pamiętam hasła?
Co zrobić, jeśli nie pamiętam nazwy użytkownika?
Zgłoszenie serwisowe
Jak anulować zgłoszenie serwisowe?
Czy podczas tworzenia zlecenia serwisowego możliwa jest zmiana danych adresowych urządzenia?
Jak złożyc zgłoszenie serwisowe?
Czy istnieje możliwość aktualizacji uprzedniego zgłoszenia serwisowego?
Jak sprawdzić status zgłoszenia serwisowego?
Rejestracja produktu
Jak zarejestrować kilka produktów z tej samej lokalizacji?
Dlaczego warto wprowadzić Przyjazną nazwę urządzenia?
Jak zarejestrować produkt, aby był on dostępny na stronie eService?
Jak zarejestrować wiele produktów?
Szybkie wyszukiwanie
Jak używać szybkiego wyszukiwania?
- Numer seryjny: Proszę wpisać pełny numer seryjny produktu i kliknąć „Szukaj” Należy pamiętać, że numer seryjny musi być już zarejestrowany na Twoim koncie portalu eService. W dalszej kolejności nastąpi przekierowanie na podstronę „Moje produkty”, gdzie można przeglądać historię Zleceń Serwisowych, zamówień na Materiały Eksploatacyjne, Odczytów licznika, a także utworzyć nowe Zlecenie Serwisowe, złożyć zamówienie na Materiały Eksploatacyjne lub wpisać Odczyt Licznika dla wybranego numeru seryjnego.
- Zlecenie Serwisowe: Wybierz z rozwijanego menu „Zlecenie Serwisowe”, podaj pełny numer Zlecenia Serwisowego, a następnie kliknij „Szukaj”. Zlecenia Serwisowe można wyszukać wyłącznie dla numerów seryjnych zarejestrowanych na Twoim koncie portalu eService. W efekcie wyświetlone zostaną szczegółowe dane Zlecenia Serwisowego, co umożliwi także utworzenie nowego zlecenia.
- Zamówienie na Materiały Eksploatacyjne: Wybierz z rozwijanego menu „Zamówienie Materiałów Eksploatacyjnych”, podaj pełny numer zamówienia i kliknij „Szukaj”. Możesz wyszukać zamówienia Materiałów Eksploatacyjnych wyłącznie dla numerów seryjnych zarejestrowanych na Twoim koncie portalu eService. W efekcie wyświetlone zostaną szczegółowe dane zamówienia Materiałów Eksploatacyjnych, co umożliwi także utworzenie nowego zamówienia.