Spotkania on-line, hybrydowe czy stacjonarne – w jaki sposób dostosować do tego sale konferencyjne w firmie?
Spotkanie odbędzie się w naszym biurze w Warszawie, ul. Żwirki i Wigury 18a (3 piętro).
Podczas spotkania dowiesz się:
- W jaki sposób przygotować się do remontu lub odświeżenia sal konferencyjnych w swoim biurze.
- Na jakie kluczowe aspekty należy zwrócić uwagę podczas analizy obecnego stanu przestrzeni do spotkań.
- Ile sal potrzebuje Twoja firma oraz czym powinny różnić się poszczególne pomieszczenia.
- Jak zadbać o to, by każdy był dobrze widoczny i słyszany podczas spotkania w modelu hybrydowym oraz on-line.
- W jaki sposób, bez konieczności ponoszenia wysokich nakładów początkowych, możesz zmodernizować przestrzenie do spotkań w Twoim biurze.
- Ile czasu trwa realizacja standardowego wdrożenia.
- Różnorodne rozwiązania czołowych producentów, takich jak: Barco, Biamp, Lenovo, Logitech, Jabra, Ricoh i Yealink.
- Zróżnicowane sale spotkań, dostosowane do potrzeb poszczególnych zespołów i przedstawicieli firmy. Będą to m.in. przestrzenie zaprojektowane do prezentacji on-line i webinariów oraz klasycznych spotkań w formule hybrydowej i stacjonarnej.
ZAREJESTRUJ SIĘ
Pola oznaczone gwiazdką (*) są obowiązkowe.
INFORMACJE ORGANIZACYJNE
Spotkanie odbędzie się w naszym biurze w Warszawie, ul. Żwirki i Wigury 18a (3 piętro).
W czasie trwania eventu nasi goście będą mogli skorzystać z bezpłatnego miejsca postojowego w garażu podziemnym na terenie kompleksu biurowego Business Garden. Szczegółowe informacje na ten temat zostaną przesłane do zarejestrowanych osób.