Ricoh wzmacnia dział sprzedaży w obszarze druku produkcyjnego i wielkoformatowego
Warszawa, 2. września 2021 r. – Do zespołu Ricoh Polska dołączył Tadeusz Kuczkowski, który zajmie stanowisko Dyrektora Sprzedaży Systemów Produkcyjnych. W nowej roli będzie odpowiedzialny za zarządzanie sprzedażą systemów do druku produkcyjnego oraz druku wielkoformatowego.
„Cieszę się, że Tadeusz dołącza do mojego zespołu. Jego doświadczenie, umiejętności, znajomość branży i pomysły z pewnością pomogą w realizacji naszej strategii” – mówi Stanisław Pieczara, odpowiedzialny za obszar sprzedaży w Ricoh Polska.
Tadeusz Kuczkowski jest związany z branżą poligraficzną od ponad 20 lat. Przez ostatnie 17 lat pełnił funkcję Paper Business Managera w Xerox Polska.
„Ricoh jest producentem, który bardzo dobrze wpisuje się w zmiany, które zachodzą obecnie na rynku poligraficznym. Ja, jako osoba od lat działająca w tej branży, widzę w tym ogromny potencjał. Strategia Ricoh jest spójna z wizją nowej poligrafii opartej na płynnym połączeniu technologii offsetu i cyfry. Ricoh z sukcesami rozwija i dostarcza rozwiązania, które świetnie wpisują się potrzeby rynku, aby wspomnieć tylko planowaną na przyszły rok inkjetową maszynę arkuszową B2, o symbolu Z75” – powiedział Tadeusz Kuczkowski, Dyrektor Sprzedaży Systemów Produkcyjnych w Ricoh Polska.
„Cieszę się, że możemy powitać na naszym pokładzie tak doświadczonego specjalistę, jak Tadeusz Kuczkowski. Druk produkcyjny to obszar, w którym widzimy bardzo duże możliwości wzrostu. Jestem pewien, że wiedza o rynku, jaką dysponuje Tadeusz z pewnością pozwoli nam zwiększyć sprzedaż i umocnić naszą pozycję – powiedział Tomasz Nazaruk, CEO w Ricoh Polska.
|O Ricoh|
Ricoh to globalna firma z branży technologicznej. Jej rozwiązania pozwalają tworzyć nowoczesne środowisko pracy. Od ponad 80 lat Ricoh kreuje innowacje i jest wiodącym dostawcą rozwiązań w dziedzinie zarządzania dokumentami, usług IT, multimediów, drukowania komercyjnego i produkcyjnego, aparatów cyfrowych i systemów produkcyjnych.
Grupa Ricoh z siedzibą w Tokio działa w około 200 krajach i regionach. W roku finansowym zakończonym w marcu 2021 r. Grupa Ricoh osiągnęła wynik sprzedaży na całym świecie w wysokości 1,682 mld jenów (ok. 15.1 mld USD).
Więcej informacji na stronie https://www.ricoh.pl
Kontakt dla mediów
Katarzyna Dawidowska
Ricoh Polska Sp. z o.o.
e-mail: kdawidowska@ricoh.pl