Zasady dotyczące plików cookie

Firma Ricoh wykorzystuje narzędzia do gromadzenia danych, takie jak pliki cookie, aby zwiększyć przydatność witryny dla użytkowników. Informacje o zmianie tych ustawień i o plikach cookie można uzyskać tutaj.

Ricoh Polska wzmacnia siły sprzedaży

Warszawa, 5 stycznia 2021 r. – Stanisław Pieczara dołącza do zespołu Ricoh Polska. Obejmie nowo utworzone stanowisko Dyrektora Sprzedaży połączonych działów handlowych. Od ponad 20 lat jest zawodowo związany z obszarem urządzeń drukujących i usług IT. Przez ostatnie 15 lat pracował w strukturach Xerox z sukcesami zarządzając rynkiem systemów produkcyjnych w obszarze sprzedaży i marketingu, oraz odpowiadając za współpracę z partnerami.

– Ricoh od wielu lat, konsekwentnie realizuje strategię cyfrowej transformacji rozwijając nowe produkty i usługi oraz inwestując w wybrane firmy sektora IT. Należy tu wspomnieć  Orbid, DataVision czy w ostatnich miesiącach zakup polskiej spółki Simplicity – powiedział Tomasz Nazaruk, Prezes Zarządu oraz Dyrektor Zarządzający Ricoh Polska. – Jesteśmy w fazie dynamicznego rozwoju i chcemy w pełni wykorzystać potencjał naszego zróżnicowanego portfolio, obejmującego urządzenia drukujące do biur, systemy produkcyjne, usługi IT czy nasze Service Operations Centre w Warszawie, w którym pracuje ponad 140 specjalistów i ekspertów zapewniających pierwszą i drugą linię wsparcia. Jednocześnie Ricoh poprzez swój 200 osobowy zespół Ricoh Business Services w Gdańsku wspiera europejskie operacje firmy. To pokazuje skalę inwestycji Ricoh na polskim rynku. Stanisław ze swoim wieloletnim doświadczeniem w sprzedaży kompleksowych projektów obejmujących wieloletnie umowy usługowe, najwyższymi umiejętnościami w zarządzaniu sprzedażą i szeroką wiedzą techniczną wesprze naszą organizację w osiągnięciu naszych celów – dodał.

– Bardzo się cieszę, że dołączam do zespołu Ricoh – powiedział Stanisław Pieczara – to wyjątkowa sytuacja, gdy firma działająca w branży urządzeń drukujących w takim tempie 
i z takimi sukcesami zdobywała tradycyjny rynek jednocześnie konsekwentnie i elastycznie budując zasoby oraz kompetencje w obszarze cyfrowej transformacji. Wśród najważniejszych zadań jakie przede mną stoją znajduje się wdrożenie strategii w kanale bezpośrednim i  partnerskim nastawionej na  transformację cyfrową, koncentracja zespołu na sprzedaży nowych usług, szczególnie w obszarze IT i Communication Services oraz uzyskanie pełnej synergii we współpracy z nowo zakupioną przez Ricoh spółką Simplicity.

|O Ricoh|

Ricoh to globalna firma z branży technologicznej. Jej rozwiązania pozwalają tworzyć nowoczesne środowisko pracy. Od ponad 80 lat Ricoh kreuje innowacje i jest wiodącym dostawcą rozwiązań w dziedzinie zarządzania dokumentami, usług IT, multimediów, drukowania komercyjnego i produkcyjnego, aparatów cyfrowych i systemów produkcyjnych.

Grupa Ricoh z siedzibą w Tokio działa w około 200 krajach i regionach. W roku finansowym zakończonym w marcu 2019 r. Grupa Ricoh osiągnęła wynik sprzedaży na całym świecie w wysokości 2,013 mld jenów (ok. 18,1 mld USD).  

Więcej informacji na stronie www.ricoh.pl

Kontakt dla mediów
Katarzyna Dawidowska

Ricoh Polska Sp. z o.o.
e-mail: kdawidowska@ricoh.pl
www.ricoh.pl
www.facebook.com/ricohpolska