Zasady dotyczące plików cookie

Firma Ricoh wykorzystuje narzędzia do gromadzenia danych, takie jak pliki cookie, aby zwiększyć przydatność witryny dla użytkowników. Informacje o zmianie tych ustawień i o plikach cookie można uzyskać tutaj.

Ricoh na 22. Przystanku Woodstock

Warszawa, 04 lipca 2016 r. - Już po raz czwarty Ricoh znalazło się w gronie partnerów Przystanku Woodstock. Podobnie jak w poprzednich latach, tak i tym razem dla uczestników wydarzenia powstaną specjalne strefy Ricoh oraz atrakcyjne konkursy i niespodzianki. Motywem przewodnim tegorocznej imprezy jest „THETAWorld 360”, czyli gwarancja niezapomnianych przeżyć przez cały Festiwal!

Stałym punktem na mapie Przystanku Woodstock jest namiot Ricoh, w którym każdy festiwalowicz ma okazję do zrobienia sobie pamiątkowego zdjęcia. W jedynym profesjonalnym na Przystanku studiu fotograficznym, dzięki aparatowi PENTAX 645Z oraz PENTAX K-1, uchwycone zostaną niezapomniane chwile tysięcy gości strefy. Jak co roku będą one drukowane na urządzeniach wielofunkcyjnych Ricoh. Otwarcie namiotu już 13 lipca o godz. 14:00.

Drugi rok z rzędu firma będzie też partnerem przystankowej strefy mediów „Ricoh Press Centre”. Na dziennikarzy będzie czekać specjalnie przygotowana chillout zone’a, w której każdy będzie mógł zaznać chwili relaksu. W ramach strefy mediów będzie można wypożyczyć do testów ekstremalne aparaty i kamery z serii WG, kamery sferyczne THETA S 360° oraz inny sprzęt.

„THETAWorld 360” to nie tylko hasło, ale sposób, w jaki Ricoh będzie w tym roku uwieczniać Przystanek Woodstock. Strefę pokazową Ricoh 360° będzie można znaleźć na pasażu handlowym. Tam każdy przeniesie się do magicznego świata dzięki najnowszemu urządzeniu Ricoh - kamerze sferycznej THETA S. Przystanek Woodstock uchwycony na filmach i zdjęciach sferycznych? Tego jeszcze nie było, ale czas to zmienić!

Podobnie jak podczas poprzednich edycji, Ricoh dostarczy również sprzęt drukujący i interaktywny (w tym tablice interaktywne do Ricoh Press Centre) wykorzystywany w trakcie Przystanku Woodstock.

„Odliczamy dni do kolejnej edycji Przystanku Woodstock. Jako wieloletni partner Wielkiej Orkiestry Świątecznej Pomocy, zrobimy wszystko co w naszej mocy, aby tegoroczny festiwal był dla każdego niezapomnianym przeżyciem” – powiedział Paweł Barski, Marketing Director w Ricoh Polska.

|O Ricoh|

Ricoh to globalna firma z branży technologicznej. Jej rozwiązania pozwalają tworzyć nowoczesne środowisko pracy. Od ponad 80 lat Ricoh kreuje innowacje i jest wiodącym dostawcą rozwiązań w dziedzinie zarządzania dokumentami, usług IT, multimediów, drukowania komercyjnego i produkcyjnego, aparatów cyfrowych i systemów produkcyjnych.

Grupa Ricoh z siedzibą w Tokio działa w około 200 krajach i regionach. W roku finansowym zakończonym w marcu 2019 r. Grupa Ricoh osiągnęła wynik sprzedaży na całym świecie w wysokości 2,013 mld jenów (ok. 18,1 mld USD). 

Więcej informacji na stronie www.ricoh.pl

Kontakt dla mediów
Katarzyna Dawidowska

Ricoh Polska Sp. z o.o.
e-mail: kdawidowska@ricoh.pl
www.ricoh.pl
www.facebook.com/ricohpolska