Zasady dotyczące plików cookie

Firma Ricoh wykorzystuje narzędzia do gromadzenia danych, takie jak pliki cookie, aby zwiększyć przydatność witryny dla użytkowników. Informacje o zmianie tych ustawień i o plikach cookie można uzyskać tutaj.

Ricoh na 21. Przystanku Woodstock

Warszawa, 20 lipca 2015r. – Ricoh już po raz trzeci znalazł się w gronie partnerów Przystanku Woodstock. Podczas tej edycji firma wraz z Fundacją Wielka Orkiestra Świątecznej Pomocy zorganizuje najbarwniejszy happening tegorocznego festiwalu – Ricoh Color Show. Pierwszego dnia pod sceną główną tysiące fanów muzyki wyrzucą w górę kilkaset kilogramów kolorowego proszku holi i stworzą wielobarwne widowisko.

Przez cały czas trwania Przystanku Woodstock będzie również można odwiedzić namiot Ricoh. Tam goście będą mogli wziąć udział w profesjonalnej sesji i uwiecznić chwile spędzone na Festiwalu. W tym roku motywem przewodnim jest kolor a za uchwycenie soczystości barw odpowiada profesjonalny aparat Ricoh Pentax 645Z i urządzenie wielofunkcyjne SP C830DN. Na tegorocznym Przystanku Woodstock Ricoh po raz pierwszy w Polsce oficjalnie zaprezentuje pozwalający na tworzenia zdjęć i filmów 360° aparat Theta m15 oraz ekstremalne aparaty i kamery z serii WG.

„Cieszymy się na kolejną edycję Przystanku Woodstock, tym bardziej, że tym razem wspólnie z Fundacją Wielka Orkiestra Świątecznej Pomocy dodamy jeszcze więcej koloru do tego barwnego wydarzenia. Od kilku lat jesteśmy też obecni za kulisami festiwalu, nasze urządzenia drukujące wspierają codzienną pracę organizatorów” – powiedział Paweł Barski, Marketing Director w Ricoh Polska.

Podobnie jak podczas poprzednich edycji Ricoh dostarczył sprzęt drukujący i interaktywny wykorzystywany w trakcie Przystanku Woodstock. W tym roku firma jest również partnerem strefy dla mediów.

|O Ricoh|

Ricoh to globalna firma z branży technologicznej, która specjalizuje się w sprzęcie biurowym, rozwiązaniach do druku produkcyjnego, systemach zarządzania dokumentami i usługach IT. Ricoh Group, z centralą w Tokio, działa w ponad 200 krajach i regionach. W roku finansowym, zakończonym w marcu 2018 roku, przychody ze sprzedaży Ricoh Group wyniosły 2,231 mld jenów (ok. 18,5 mln USD).

Większość przychodów firmy pochodzi ze sprzedaży produktów, rozwiązań i usług, które usprawniają interakcje między ludźmi a informacjami. Ricoh jest również wielokrotnie nagradzanym producentem aparatów i kamer cyfrowych oraz specjalistycznych produktów branżowych. Firma jest znana ze względu na wysoką jakość, którą zapewnia, wyjątkowe podejście do klienta i liczne inicjatywy na rzecz zrównoważonego rozwoju.
Zgodnie ze swoim przesłaniem, imagine. change., Ricoh pomaga firmom zmienić sposób pracy i wykorzystać zbiorową wyobraźnię pracowników.

Kontakt dla mediów
Katarzyna Dawidowska

Ricoh Polska Sp. z o.o.
e-mail: kdawidowska@ricoh.pl
www.ricoh.pl
www.facebook.com/ricohpolska