30.05.2018

Ricoh Global Eco Action 2018

Warszawa, 30 maja 2018 r. –5. czerwca z okazji Światowego Dnia Środowiska Ricoh wyłączy wszystkie swoje neony i billboardy na całym świecie. Już od 13 lat czerwiec jest miesiącem w którym firma prowadzi szereg akcji edukacyjnych związanych z tematem ochrony środowiska -Ricoh Global Eco Action.

„Ricoh Global Eco Action organizujemy w Ricoh na całym świecie nieprzerwanie od 2006 roku. Tradycją stało się już, że 5 czerwca gasną wszystkie nasze billboardy. Dbałość o środowisko naturalne stanowi fundament naszej działalności. Dlatego tak ważne jest dla nas by wszyscy pracownicy, partnerzy i klienci rozumieli nasze zaangażowanie i działania w tej sferze” – powiedziała Barbara Boryczka,Management Systems Delegate Marketing / CSR.

Działania na rzecz środowiska naturalnego

Ricoh Global Eco Action 2018

W ramach długofalowej, przyjętej w 2017 roku, strategii Ricoh do 2050 roku planuje osiągnięcie zerowego wskaźnika emisji gazów cieplarnianych w całym łańcuchu wartości. Firma działa również aktywnie na rzecz korzystania z odnawialnych źródeł energii jest m.in. członkiem RE100.

|O Ricoh|

Ricoh to globalna firma z branży technologicznej. Jej rozwiązania pozwalają tworzyć nowoczesne środowisko pracy. Od ponad 80 lat Ricoh kreuje innowacje i jest wiodącym dostawcą rozwiązań w dziedzinie zarządzania dokumentami, usług IT, multimediów, drukowania komercyjnego i produkcyjnego, aparatów cyfrowych i systemów produkcyjnych.

Grupa Ricoh z siedzibą w Tokio działa w około 200 krajach i regionach. W roku finansowym zakończonym w marcu 2021 r. Grupa Ricoh osiągnęła wynik sprzedaży na całym świecie w wysokości 1,682 mld jenów (ok. 15.1 mld USD). 

Więcej informacji na stronie https://www.ricoh.pl

Kontakt dla mediów
Katarzyna Dawidowska

Ricoh Polska Sp. z o.o.
e-mail: kdawidowska@ricoh.pl

www.ricoh.pl  www.facebook.com/ricohpolska