Neon Yellow nowy, fluorescencyjny kolor specjalny od Ricoh
16.11.2016

Neon Yellow nowy, fluorescencyjny kolor specjalny od Ricoh

Warszawa, 16 listopada 2016 r. – Ricoh prezentuje na rynku europejskim nowy toner specjalny. Jego neonowo żółty kolor umożliwia drukowanie wyjątkowo jaskrawych, fluorescencyjnych projektów. Nowa technologia producenta, zaprezentowana już na tegorocznych targach drupa, pozwala użytkownikom na wyjście poza ograniczenia standardowej gamy kolorów CMYK.

Neonowy kolor został opracowany z myślą o najnowszej serii kolorowych systemów Ricoh na papier cięty – Pro C7100X. Są to pierwsze urządzenia do cyfrowego druku produkcyjnego wyposażone w piątą stację na toner specjalny (do tej pory biały lub przezroczysty). Dzięki wprowadzaniu przez producenta neonowego żółtego tonera, seria Ricoh Pro C7100X umożliwia dostawcom druku niespotykane do tej pory możliwości rozszerzenia i zdywersyfikowania oferty.
Ricoh increases print vibrancy and differentiation with Neon Yellow toner
Dzięki zastosowaniu neonowego koloru, urządzenia Ricoh pozwalają na drukowanie jaskrawych, fluorescencyjnych projektów zarówno na jasnym, jak i ciemnym tle, umożliwiając tworzenie przykuwających wzrok, unikalnych materiałów. Połączenie żółtego tonera specjalnego z innymi kolorami podstawowymi pozwala na utworzenie zupełnie nowej, neonowej palety barw. Neonowy toner odbija światło UV, co dodatkowo rozszerza możliwości jego zastosowania w różnorodnych produktach drukarskich.

Obecnie, ważnym wymaganiem rynku jest możliwość tworzenia spersonalizowanych wydruków wysokiej jakości, wyróżniających się wśród konkurencji” - powiedział Benoit Chatelard, Vice President, Production Printing, Ricoh Europe. „Nowa technologia Ricoh, która jest odpowiedzią na te potrzeby otwiera zupełnie nowe możliwości zarówno dla branży kreatywnej, jak i dla poligrafii” – dodał.

Rozszerzona biblioteka mediów, w którą wyposażono urządzenia dla których producent stworzył nowy kolor specjalny, pozwala na dokładne dopasowanie parametrów wydruku i uzyskanie wyższej jakości odwzorowania obrazu. Co więcej, system Ricoh zapewnia możliwość druku na różnorodnych podłożach, m.in. moletowanych. Dzięki temu mogą być one wykorzystane do produkcji opakowań, książek, broszur czy wizytówek, które z wykorzystaniem piątej stacji na biały, przezroczysty lub neonowo żółty toner pozwalają na realizację niestandardowych, przykuwających wzrok, efektownych projektów.

Możliwość wykonywania wydruków wzbogaconych o neonowe kolory będzie możliwa już wkrótce - premierowy kolor specjalny dla urządzeń z serii Pro C7100X zostanie wprowadzony w Europie na przełomie 2016/2017 roku.

|O Ricoh|

Ricoh to globalna firma z branży technologicznej. Jej rozwiązania pozwalają tworzyć nowoczesne środowisko pracy. Od ponad 80 lat Ricoh kreuje innowacje i jest wiodącym dostawcą rozwiązań w dziedzinie zarządzania dokumentami, usług IT, multimediów, drukowania komercyjnego i produkcyjnego, aparatów cyfrowych i systemów produkcyjnych.

Grupa Ricoh z siedzibą w Tokio działa w około 200 krajach i regionach. W roku finansowym zakończonym w marcu 2021 r. Grupa Ricoh osiągnęła wynik sprzedaży na całym świecie w wysokości 1,682 mld jenów (ok. 15.1 mld USD). 

Więcej informacji na stronie https://www.ricoh.pl

Kontakt dla mediów
Katarzyna Dawidowska

Ricoh Polska Sp. z o.o.
e-mail: kdawidowska@ricoh.pl

www.ricoh.pl  www.facebook.com/ricohpolska