Inspirujące rozwiązania marketingowe Ricoh na B2B Marketing Expo
23.01.2018

Inspirujące rozwiązania marketingowe Ricoh na B2B Marketing Expo

Warszawa, 23 stycznia 2018 r. – Ricoh po raz pierwszy jako wystawca weźmie udział w B2B Marketing Expo. Firma zaprezentuje zaawansowane oprogramowanie pozwalające zwiększyć efektywność oraz usprawnić zarządzacie dystrybucją wydruków.
Inspirujące rozwiązania marketingowe Ricoh na B2B Marketing Expo
"Ricoh kontynuuje prace nad połączeniem świata e-marketingu opartego na danych i druku personalizowanego. B2B Marketing Expo to doskonała okazja aby spotkać się z przedstawicielami różnych branż oraz porozmawiać o tym, dlaczego firmy powracają do direct mailingu” – powiedział Erwin Busselot, Business Innovations & Solutions Director, Commercial Printing, Commercial and Industrial Printing Group, Ricoh Europe. 
„Według danych zebranych przez Royal Mail, aż 92% spersonalizowanych przesyłek reklamowych jest otwieranych przez ich adresatów, a 48% dorosłych w Wielkiej Brytanii podejmuje działania zakupowe po zapoznaniu się z treścią przesyłki. Direct mailing osiąga również wyższy zwrot z inwestycji niż marketing internetowy. Wydruk personalizowany okazuje się być bardzo skutecznym sposobem angażowania odbiorców, szczególnie w wielokanałowych kampaniach” – dodaje Busselot.

Innowacyjne możliwości zostaną pokazane na B2B Marketing Expo na urządzeniach serii Ricoh Pro™ C7100X, które pozwalają na dokładne dopasowanie parametrów wydruku i uzyskanie wyższej jakości odwzorowania obrazu. Co więcej, system Ricoh zapewnia możliwość druku na różnorodnych podłożach, m.in. moletowanych, a piąta stacja na biały, przezroczysty lub neonowo żółty i różowy toner pozwala na realizację niestandardowych, przykuwających wzrok, efektownych projektów.

W strefie Ricoh zaprezentowane zostanie również oprogramowanie marketingowe producenta, w tym MarcomCentral, które pozwala centralnie zarządzać zasobami marketingowymi, aby zapewnić kontrolę nad zbieranymi danymi. Przedstawiciele Ricoh pokażą także aplikację Clickable Paper.

Konferencja poświęcona sprzedaży i marketingowi odbędzie się w Londynie, w dniach 21-22 marca i ma przyciągnąć ponad 10 tysięcy odwiedzających.

|O Ricoh|

Ricoh to globalna firma z branży technologicznej. Jej rozwiązania pozwalają tworzyć nowoczesne środowisko pracy. Od ponad 80 lat Ricoh kreuje innowacje i jest wiodącym dostawcą rozwiązań w dziedzinie zarządzania dokumentami, usług IT, multimediów, drukowania komercyjnego i produkcyjnego, aparatów cyfrowych i systemów produkcyjnych.

Grupa Ricoh z siedzibą w Tokio działa w około 200 krajach i regionach. W roku finansowym zakończonym w marcu 2021 r. Grupa Ricoh osiągnęła wynik sprzedaży na całym świecie w wysokości 1,682 mld jenów (ok. 15.1 mld USD). 

Więcej informacji na stronie https://www.ricoh.pl

Kontakt dla mediów
Katarzyna Dawidowska

Ricoh Polska Sp. z o.o.
e-mail: kdawidowska@ricoh.pl

www.ricoh.pl  www.facebook.com/ricohpolska