Elektroniczny obieg faktur z DocuWare
Procesy związane z obsługą faktur w firmie są zazwyczaj pracochłonne i zabierają sporo czasu. Elektroniczny obieg faktur, który można wprowadzić dzięki DocuWare, to rozwiązanie, które sprawia, że codzienna praca przebiega sprawniej oraz bardziej wydajnie. Jeśli pracujemy w oparciu o papierowe wersje dokumentów to musimy liczyć się z faktem, że pracownicy będą poświęcać bardzo dużo czasu na manualne wprowadzanie danych i kontrolowanie procesu zatwierdzania. Cyfryzacja obiegu faktur pozwala zredukować koszta i zapewnić większy komfort pracy. Elektroniczny obieg faktur oferowany przez Ricoh, umożliwia automatyzację procesów na każdym etapie. Nasz system elektronicznego obiegu faktur wyposażyliśmy w liczne udogodnienia, dostosowane do potrzeb firm. Decydując się na nasze usługi, usprawnisz procesy biznesowe i przyczynisz się do rozwoju swojej firmy.
Zalety korzystania z elektronicznego obiegu faktur
Co możesz zyskać, gdy wprowadzisz elektroniczny obieg faktur kosztowych w swojej firmie?
- automatyzację czynności, które dotąd wykonywane były ręcznie, np. przepisywanie danych z papierowych dokumentów;
- przeniesienie zadań z działów o wyższych kosztach pracy do działów o niższych kosztach, np. przesunięcie rejestracji umów z działu prawnego do działu administracyjnego;
- sprawniejszą organizację pracy, zmniejszenie przypadków zagubień dokumentów, lepszą kontrolę nad terminami związanymi z dokumentacją;
- redukcję ilości zużywanego papieru oraz kosztów wydruku, dzięki korzystaniu z dokumentów elektronicznych zamiast papierowych.
Automatyzacja obiegu faktur z DocuWare
System DocuWare umożliwia w pełni bezpieczny oraz zautomatyzowany elektroniczny obieg faktur w firmie. Dzięki niemu dokumenty pochodzące z różnych źródeł, np. z maila lub skanera urządzenia drukującego są zapisywane szybko i dokładnie. To elektroniczny obieg dokumentów, który pozwoli na zautomatyzowanie procesów od importu, przez zatwierdzenie, do zarchiwizowania oraz eksportu do FK. Faktury, które zostają zapisane w DocuWare są przechowywane w bezpiecznym cyfrowym archiwum, które można szybko przeszukiwać.
Usprawnienie pracy w Księgowości i Finansach
Jeśli zależy Ci na tym, by praca w Księgowości i Finansach przebiegała płynnie, umożliwią Ci to systemy zarządzania dokumentami oferowane przez Ricoh Ci. Jakie korzyści niesie za sobą usprawnienie procesów dla Księgowości i Finansów?
- bardzo szybkie odczytywanie danych z faktury;
- możliwość sprawdzenia informacji, porównania z zamówieniami, co pozwala na zyskanie pełnego obrazu procesów zakupowych;
- automatyczne zatwierdzanie faktur pochodzących od stałych dostawców, zgodnych z zamówieniem;
- wysyłanie faktur do odpowiednich osób na podstawie kwoty, dostawcy itd.;
- wyeliminowanie duplikatów faktur;
- eliminacja papieru;
- oszczędność czasu;
- sprawna konfiguracja;
- uproszczony oraz przyspieszony audyt;
- zintegrowanie z systemem ERP;
- zgodność z innymi systemami;
- bezpieczne oraz łatwe w obsłudze archiwum.
|O Ricoh|
Ricoh to globalna firma z branży technologicznej. Jej rozwiązania pozwalają tworzyć nowoczesne środowisko pracy. Od ponad 80 lat Ricoh kreuje innowacje i jest wiodącym dostawcą rozwiązań w dziedzinie zarządzania dokumentami, usług IT, multimediów, drukowania komercyjnego i produkcyjnego, aparatów cyfrowych i systemów produkcyjnych.
Grupa Ricoh z siedzibą w Tokio działa w około 200 krajach i regionach. W roku finansowym zakończonym w marcu 2021 r. Grupa Ricoh osiągnęła wynik sprzedaży na całym świecie w wysokości 1,682 mld jenów (ok. 15.1 mld USD).
Więcej informacji na stronie https://www.ricoh.pl
Kontakt dla mediów
Katarzyna Dawidowska
Ricoh Polska Sp. z o.o.
e-mail: kdawidowska@ricoh.pl