Zasady dotyczące plików cookie

Firma Ricoh wykorzystuje narzędzia do gromadzenia danych, takie jak pliki cookie, aby zwiększyć przydatność witryny dla użytkowników. Informacje o zmianie tych ustawień i o plikach cookie można uzyskać tutaj.

Elektroniczny obieg faktur w Docuware

Elektroniczny obieg faktur sprawia, że zadania w firmie mogą być realizowane szybciej i sprawniej. Działy finansowo-księgowe zwykle korzystają z kilku systemów. Ciągle jednak istnieje wiele procesów, które trzeba wykonywać w sposób manualny. Dlatego też warto postawić na elektroniczny obieg faktur w firmie. Dzięki temu odciążymy pracowników od wielu żmudnych zadań. Unikniemy również sytuacji, w której będą musieli poświęcać dużo czasu na szukanie dokumentacji, znajdującej się w różnych miejscach bądź systemach.

Docuware gwarantuje szybki dostęp do informacji

Elektroniczny obieg faktur w Docuware pozwala na szybki dostęp do wszystkich potrzebnych danych i informacji. Można również bez problemu przesłać je do innych systemów. DocuWare wykorzystuje możliwości oferowane przez sztuczną inteligencję. System uczy się i automatycznie potrafi rozpoznać oraz wyodrębnić numer zamówienia, datę, nazwę firmy, kwotę netto, wartość podatku VAT oraz inne potrzebne informacje. Użytkownik korzystający z DocuWare  może  zamieścić na dokumencie adnotacje, notatki lub pieczątki. Wszystkie dokumenty, które trafiają do systemu są zapisywane w bezpiecznym archiwum. ułatwia to wyszukiwanie i zapewnia większą dostępność danych.

Elektroniczny obieg faktur kosztowych w firmie bardzo dobrze sprawdza się w roli “strażnika” terminowości procesów. Na przykład w sytuacji nieobecności pracownika odpowiedzialnego za akceptację danego dokumentu. System zadba o to, by przypisane do danej osoby zadania, zostały przekazane do kogoś innego. Jedyne co należy zrobić, to wprowadzić informację o nieobecności do systemu. Wówczas Docuware przypisze część zadań do osoby, która przejmie obowiązki nieobecnego. System automatycznie informuje  użytkownika o zaległym zadaniu. Osoby upoważnione mają możliwość weryfikacji u kogo w danym momencie znajduje się dokument. Wskazane osoby mogą też posiadać uprawnienia do tego, by przejąć zadania innych uczestników procesu. W każdym momencie mamy dostęp do informacji, na jakim etapie procesu znajduje się dany dokument oraz kto i kiedy wprowadzał w nim zmiany.

Elektroniczny obieg faktur pozwoli Twojej firmie zaoszczędzić

Elektroniczny system dokumentów w Docuware pozwoli Twojej firmie na spore oszczędności. Obsługa każdej faktury wymaga bowiem wykonania wielu czynności. Nawet jeżeli są to drobne zadania, to w skali tygodnia lub miesiąca, może się to przełożyć na konkretny wynik. Przykładowo:

  • firma, która zatrudnia 50 osób, 1 oddział, 1000 dokumentów obsługuje dział księgowy - może zaoszczędzić blisko 100 godzin roboczych w miesiącu;
  • firma zatrudniająca 200 osób, 4 oddziały, 10000 dokumentów obsługuje dział księgowy - może zaoszczędzić więcej niż 750 roboczogodzin w trakcie miesiąca.

System obiegu faktur kosztowych pomoże Twojej firmie zaoszczędzić - nietrudno jest zaoszczędzone godziny przeliczyć na pieniądze. 
Decydując się na elektroniczny system obiegu faktur Docuware, masz gwarancję, że dostosujemy go do potrzeb Twojej firmy. Wspólnie z naszymi Klientami dokonujemy analizy wielkości danej firmy oraz ustalamy priorytety. System obiegu faktur Docuware usprawni codzienną pracę oraz procesy związane z dokumentacją, pozwoli też wyeliminować wiele błędów i uniknąć sytuacji, które powodują przestój w firmie.

Jeśli chcesz dowiedzieć się więcej na temat elektronicznego obiegu dokumentów, zapoznaj się z artykułami:

|O Ricoh|

Ricoh to globalna firma z branży technologicznej. Jej rozwiązania pozwalają tworzyć nowoczesne środowisko pracy. Od ponad 80 lat Ricoh kreuje innowacje i jest wiodącym dostawcą rozwiązań w dziedzinie zarządzania dokumentami, usług IT, multimediów, drukowania komercyjnego i produkcyjnego, aparatów cyfrowych i systemów produkcyjnych.

Grupa Ricoh z siedzibą w Tokio działa w około 200 krajach i regionach. W roku finansowym zakończonym w marcu 2019 r. Grupa Ricoh osiągnęła wynik sprzedaży na całym świecie w wysokości 2,013 mld jenów (ok. 18,1 mld USD).  

Więcej informacji na stronie www.ricoh.pl

Kontakt dla mediów
Katarzyna Dawidowska

Ricoh Polska Sp. z o.o.
e-mail: kdawidowska@ricoh.pl
www.ricoh.pl
www.facebook.com/ricohpolska