Elektroniczny obieg faktur w Docuware
Docuware gwarantuje szybki dostęp do informacji
Elektroniczny obieg faktur w Docuware pozwala na szybki dostęp do wszystkich potrzebnych danych i informacji. Można również bez problemu przesłać je do innych systemów. DocuWare wykorzystuje możliwości oferowane przez sztuczną inteligencję. System uczy się i automatycznie potrafi rozpoznać oraz wyodrębnić numer zamówienia, datę, nazwę firmy, kwotę netto, wartość podatku VAT oraz inne potrzebne informacje. Użytkownik korzystający z DocuWare może zamieścić na dokumencie adnotacje, notatki lub pieczątki. Wszystkie dokumenty, które trafiają do systemu są zapisywane w bezpiecznym archiwum. ułatwia to wyszukiwanie i zapewnia większą dostępność danych.
Elektroniczny obieg faktur kosztowych w firmie bardzo dobrze sprawdza się w roli “strażnika” terminowości procesów. Na przykład w sytuacji nieobecności pracownika odpowiedzialnego za akceptację danego dokumentu. System zadba o to, by przypisane do danej osoby zadania, zostały przekazane do kogoś innego. Jedyne co należy zrobić, to wprowadzić informację o nieobecności do systemu. Wówczas Docuware przypisze część zadań do osoby, która przejmie obowiązki nieobecnego. System automatycznie informuje użytkownika o zaległym zadaniu. Osoby upoważnione mają możliwość weryfikacji u kogo w danym momencie znajduje się dokument. Wskazane osoby mogą też posiadać uprawnienia do tego, by przejąć zadania innych uczestników procesu. W każdym momencie mamy dostęp do informacji, na jakim etapie procesu znajduje się dany dokument oraz kto i kiedy wprowadzał w nim zmiany.
Elektroniczny obieg faktur pozwoli Twojej firmie zaoszczędzić
Elektroniczny system dokumentów w Docuware pozwoli Twojej firmie na spore oszczędności. Obsługa każdej faktury wymaga bowiem wykonania wielu czynności. Nawet jeżeli są to drobne zadania, to w skali tygodnia lub miesiąca, może się to przełożyć na konkretny wynik. Przykładowo:
- firma, która zatrudnia 50 osób, 1 oddział, 1000 dokumentów obsługuje dział księgowy - może zaoszczędzić blisko 100 godzin roboczych w miesiącu;
- firma zatrudniająca 200 osób, 4 oddziały, 10000 dokumentów obsługuje dział księgowy - może zaoszczędzić więcej niż 750 roboczogodzin w trakcie miesiąca.
Jeśli chcesz dowiedzieć się więcej na temat elektronicznego obiegu dokumentów, zapoznaj się z artykułami: