Blaski i cienie pracy zdalnej
Warszawa, 29 czerwca 2021 r. – Za nami ponad rok pracy zdalnej. W jaki sposób zmieniało się nastawienie do tego modelu pracy na przestrzeni tych kilkunastu miesięcy? Szereg badań potwierdza, że doświadczenia z tego okresu są w dużej mierze skorelowane z jakością zaplecza technologicznego, którym dysponuje pracodawca. To, w jaki sposób firma w czasie pandemii była w stanie wyposażyć swoich pracowników w potrzebne narzędzia i systemy przekłada się na ich poziom zaangażowania i satysfakcji z pracy. Najnowsze badanie zrealizowane na zlecenie Ricoh w Europie wśród pracowników zatrudniających od 251 do 1000 osób potwierdza te tezy.
O badaniu
W badaniu Ricoh wzięło udział 573 pracowników firm zatrudniających od 251 do 1000 osób.
|O Ricoh|
Ricoh to globalna firma z branży technologicznej. Jej rozwiązania pozwalają tworzyć nowoczesne środowisko pracy. Od ponad 80 lat Ricoh kreuje innowacje i jest wiodącym dostawcą rozwiązań w dziedzinie zarządzania dokumentami, usług IT, multimediów, drukowania komercyjnego i produkcyjnego, aparatów cyfrowych i systemów produkcyjnych.
Grupa Ricoh z siedzibą w Tokio działa w około 200 krajach i regionach. W roku finansowym zakończonym w marcu 2021 r. Grupa Ricoh osiągnęła wynik sprzedaży na całym świecie w wysokości 1,682 mld jenów (ok. 15.1 mld USD).
Więcej informacji na stronie https://www.ricoh.pl
Kontakt dla mediów
Katarzyna Dawidowska
Ricoh Polska Sp. z o.o.
e-mail: kdawidowska@ricoh.pl