IDC Whitepaper „Nowoczesna obsługa klienta”
Według badań IDC w ciągu najbliższych 5 lat wdrożenia cyfrowych platform staną się coraz bardziej powszechne. Firmy, które zdecydują się na ten krok jako pierwsze staną się liderami rynku przez kolejną dekadę.
W branży konsumenckiej platformy cyfrowe są głównym elementem długoterminowych procesów transformacji cyfrowej. Wdrożenie takiej platformy to wieloetapowy proces, który wymaga zmian obejmujących wszystkie działy firmy i licznych zasobów. Dlatego ważne jest, aby postawić na usługi IT, które umożliwią firmie wydajne i efektywne wdrożenia, a przy tym pozwolą jej wykorzystać swoje podstawowe możliwości.
-
White paper IDC — infrastruktura
W raporcie IDC eksperci wyjaśniają, dlaczego sama cyfryzacja front-end nie jest wystarczająca do przeprowadzenia kompleksowej transformacji cyfrowej firmy.
-
Future of Work
Powstają kolejne innowacyjne rozwiązania, które przyczyniają się do transformacji środowiska i stylu pracy. W naszym raporcie analizujemy w jaki sposób te zmiany postrzegają pracownicy.