Zasady dotyczące plików cookie

Firma Ricoh wykorzystuje narzędzia do gromadzenia danych, takie jak pliki cookie, aby zwiększyć przydatność witryny dla użytkowników. Informacje o zmianie tych ustawień i o plikach cookie można uzyskać tutaj.

Triple R


Znajomość każdego etapu podróży konsumentów – Reach (docierania), Respond (reagowania) i Retain (utrzymania) – umożliwia firmom spełnianie ich oczekiwań.


Konsumenci oczekują, że marki będą przywiązywały wagę do ich indywidualnych potrzeb

Konsumenci oczekują, że marki będą przywiązywały wagę do ich indywidualnych potrzeb

Marki muszą znaleźć równowagę pomiędzy personalizacją przekazu a respektowaniem prywatności konsumentów.
Badanie „Triple R” przeprowadzone przez Censuswide na zlecenie Ricoh wskazuje, że marki muszą znaleźć równowagę pomiędzy zapewnianiem klientom poczucia, że są doceniani, oraz zachowaniem odpowiedniego dystansu podczas komunikowania się z nimi tak, żeby nie było to odbierane jako napastliwe.

Przeczytaj cały artykuł


MŚP muszą zdobyć lojalność klientów za pomocą doskonałej obsługi klienta

MŚP muszą zdobyć lojalność klientów za pomocą doskonałej obsługi klienta

Choć duże marki mają zazwyczaj więcej dostępnych środków, jedynie niewielka grupa klientów w Europie uważa, że dbają one bardziej o konsumentów niż MŚP. Inwestując w technologie, aby spersonalizować przekaz oraz przyspieszyć i usprawnić obsługę klienta, MŚP mogą zyskać większą przewagę i wyróżnić się od większych konkurentów.

Przeczytaj cały artykuł