Zasady dotyczące plików cookie

Firma Ricoh wykorzystuje narzędzia do gromadzenia danych, takie jak pliki cookie, aby zwiększyć przydatność witryny dla użytkowników. Informacje o zmianie tych ustawień i o plikach cookie można uzyskać tutaj.

Ricoh Insights

Najnowsze kampanie

  • Future of Work

    Future of Work

    Analiza czynników potrzebnych do stworzenia organizacji, która potrafi kształtować swoją przyszłość w czasach zmian.

  • Workforce United

    Workforce United

    Czy podejście do pracy i wartości, którymi kieruje się pracodawca będą różniły się w zależności od pokolenia do którego zalicza się pracownik? W jaki sposób firma powinna być przygotowana na realizację potrzeb różnych grup wiekowych? Tymi kwestiami zajmujemy się w naszym najnowszym projekcie badawczym zrealizowanym przez Coleman Parkes.

  • Designed for Tomorrow

    Designed for Tomorrow

    W nowym badaniu przeprowadzonym przez Coleman Parkes na zlecenie Ricoh przyglądamy się temu, w jaki sposób firmy mogą kształtować swój sukces.

  • Generation Innovate

    Generation Innovate

    W nowym badaniu przeprowadzonym przez Coleman Parkes na zlecenie Ricoh Europe przyglądamy się, w jaki sposób zarządzający małymi i średnimi przedsiębiorstwami podchodzą do zagadnienia innowacyjności oraz rozwoju jako czynnika niezbędnego do przetrwania na rynku.

  • Future of Print

    Future of Print

    Nowe badanie firmy Ricoh Europe, przeprowadzone przez Coleman Parkes, analizuje, w jaki sposób innowacyjne technologie druku tworzą nowe możliwości i zmieniają proces produkcyjny.

  • Empowering Digital Workplaces: Embracing Flexibility

    Empowering Digital Workplaces: Embracing Flexibility

    Nowe badanie przeprowadzone przez Censuswide na zlecenie Ricoh Europe analizuje wyzwania i możliwości wynikające z budowy bardziej dynamicznych i elastycznych środowisk pracy.

  • Empowering Digital Workplaces: Adapting To Digital Reality

    Empowering Digital Workplaces: Adapting To Digital Reality

    Jednym z najważniejszych zadań stojących dziś przed firmami jest jak najlepsze wykorzystanie innowacyjnych technologii i usług, żeby móc umożliwić pracownikom wydajniejszą pracę.

  • Triple R

    Triple R

    Znajomość każdego etapu podróży konsumentów – Reach (docierania), Respond (reagowania) i Retain (utrzymania) – umożliwia firmom spełnianie ich oczekiwań.

  • Middle Child Syndrome

    Middle Child Syndrome

    Przeprowadzone przez firmę Coleman Parkes Research na zlecenie firmy Ricoh Europe badanie zatytułowane „Middle Child Syndrome” pokazuje, że europejskie przedsiębiorstwa średniej wielkości tracą potencjalnie 364 miliardów funtów (433 miliardów euro) rocznie z powodu barier ograniczających ich rozwój.

  • World of Change

    World of Change

    95% europejskich przedsiębiorstw jest zdania, że zmiany zachodzące na rynku pracy korzystnie wpłyną na ich firmę w 2017 roku.