RICOH Meeting Spaces
A group of people having a video conference

WORKPLACE SERVICES

RICOH Meeting Spaces

Prosta konfiguracja i wybór rozwiązań AV do sali konferencyjnej

Informacje ogólne

Zapewnij dostęp do narzędzi, które wspierają komunikację i współpracę

Wiele organizacji nadal nie zainwestowało lub korzysta z przestarzałych rozwiązań do prowadzenia spotkań on-line i hybrydowych. Źle zaprojektowane sale konferencyjne, skomplikowana konfiguracja i zawodna technologia powodują frustrację oraz przeszkadzają w codziennej pracy.

Dzięki Ricoh Meeting Spaces możesz zaprojektować salę wyposażoną w rozwiązania, które są intuicyjne w obsłudze i zapewniają najwyższą jakość obrazu i dźwięku. To sprawia, że pracownicy mogą skupić się na tematyce spotkania, a nie rozwiązywaniu problemów technicznych ze sprzętem. Zestawy dostępne w ramach Ricoh Meeting Spaces są zbudowane na bazie urządzeń najważniejszych producentów, a także kompatybilne z Microsoft Teams, Zoom i innymi kluczowymi platformami wideokonferencyjnymi.

Dzięki temu każdy uczestnik spotkania, niezależnie od tego, czy jest obecny na miejscy, czy łączy się zdalnie jest dobrze widziany i słyszany.

Zamknij
Logos of companies and a room with a table and chairs
Logos of companies and a room with a table and chairs
Odtwórz film

Jak działamy

1. Zrozumienie potrzeb klienta

areo
W oparciu o dane użytkowania i oczekiwania zespołu, projektujemy oraz dostosowujemy konfigurację pomieszczeń konferencyjnych. Kluczem są informacje dotyczące liczby uczestników i rodzaju najczęstszych spotkań. Twoja firma może zdecydować się na skorzystanie z gotowych pakietów Ricoh Meeting Spaces lub powierzyć nam stworzenie projektu indywidualnego. Wykonujemy projekty koncepcyjne (ideowe) i wykonawcze. Dostarczamy dokumentację opisową, schematy blokowe, CAD/BIM, symulacje akustyczne.

2. Wybór odpowiedniej technologii

areo
W naszych realizacjach korzystamy zarówno z autorskich rozwiązań Ricoh, jak i produktów oraz technologii innych producentów.

3. Wdrożenie

areo
Czuwamy i wspieramy wdrożenie Twojego projektu AV. Dysponujemy doświadczonym zespołem odpowiedzialnym za instalację sprzętu.
 
Od wielu lat z sukcesem projektujemy i instalujemy systemy AV oraz wideokonferencyjne. W naszych realizacjach wykorzystujemy zarówno autorskie rozwiązania Ricoh, jak i produkty oraz technologie innych producentów. Zapewniamy również pełne wsparcie serwisowe oraz monitoring sprzętu AV.

4. Wsparcie

areo
W zależności od potrzeb konkretnej firmy, oferujemy różnorodne poziomy wsparcia serwisowego oraz monitoring sprzętu AV.
Kompleksowe usługi

Skorzystaj z kompleksowych usług Ricoh

A hand holding a circle with a check mark

Zakres usług projektowych, które możesz nam powierzyć

  • Kompleksowe rozwiązania AV do wskazanych pomieszczeń
  • Dystrybucja wideo (HDMI/HDbT/AVoIP)
  • Systemy wizyjne (projekcja, ściany wideo, ściany LED)
  • Systemy nagłośnieniowe
  • Systemy sterowania i integracja systemów
  • Systemy wideokonferencyjne
  • Systemy dyskusyjne i systemy głosowań
  • Systemy ekspozycyjne i eventowe
  • Operaty akustyczne i oświetleniowe

A hand holding a circle with a check mark

Usługa montażu, konfiguracji i programowania urządzeń

Możemy wycenić i zrealizować kompleksową usługę obejmującą:
  • Montaż elementów AV (np. głośniki, kamery, monitory, projektory, ściany LED)
  • Programowanie systemów sterowania (np. Crestron, AMX, Lightware, Neets, Kramer i inne)
  • Programowanie DSP (cyfrowych procesorów dźwięku, np. Biamp, Symetrix, ClearOne, BSS)

A hand holding a circle with a check mark

Usługi podstawowe w zakresie projektu i wsparcia

Plan usług Ricoh oferuje użytkownikowi wsparcie w zakresie konfiguracji, konserwacji i rozwiązywania problemów dotyczących sal konferencyjnych. Naszym zadaniem jest zapewnić, aby Twój sprzęt był zawsze gotowy do działania. Obejmuje to pomoc techniczną, zdalną diagnostykę oraz wsparcie i rozwiązywanie problemów. Incydenty można szybko zgłosić korzystając z platformy ServiceNow.

A hand holding a diamond

Usługi dodatkowe w zakresie wsparcia

Dla firm, które w swojej siedzibie muszą zarządzać dużą liczbą sal spotkań oferujemy usługi dodatkowe. Dzięki naszemu wsparciu, organizacja może odciążyć wewnętrzny dział IT od obowiązków związanych z opieką nad sprzętem AV.

Elastyczne finansowanie inwestycji w nowe rozwiązania AV 

Unowocześnij przestrzeń spotkań w firmie bez konieczności ponoszenia wysokich kosztów początkowych. Rozłóż je na wygodne comiesięczne faktury.

A person holding a calculator

Case study

Innowacyjne rozwiązania Audio Video w Bayer.

Firma Bayer sp. z o.o. zdecydowała się zmodernizować swoją siedzibę w Warszawie. Celem było dostosowanie przestrzeni biurowych do hybrydowego modelu pracy. W ramach projektu zespół Ricoh Polska zrealizował kompleksową instalację systemów audiowizualnych w ponad 40 pomieszczeniach oraz zmodernizował centrum konferencyjne. W wyniku działań powstało m.in. nowoczesne Audytorium z pierwszym w Polsce ekranem LED full curve w przestrzeni biznesowej. Ponadto został wdrożył system rezerwacji sal oraz nowoczesne technologie wspierające pracę zespołową w modelu hybrydowym.

Bayer Crop Science logo

Poproś o ofertę

Porozmawiaj z ekspertem Ricoh

Skontaktuj się z jednym z naszych konsultantów i dowiedz się, jak możemy pomóc Twojej firmie 

Skontaktuj się z nami