Informacje ogólne
Zapewnij dostęp do narzędzi, które wspierają komunikację i współpracę
Wiele organizacji nadal nie zainwestowało lub korzysta z przestarzałych rozwiązań do prowadzenia spotkań on-line i hybrydowych. Źle zaprojektowane sale konferencyjne, skomplikowana konfiguracja i zawodna technologia powodują frustrację oraz przeszkadzają w codziennej pracy.
Dzięki Ricoh Meeting Spaces możesz zaprojektować salę wyposażoną w rozwiązania, które są intuicyjne w obsłudze i zapewniają najwyższą jakość obrazu i dźwięku. To sprawia, że pracownicy mogą skupić się na tematyce spotkania, a nie rozwiązywaniu problemów technicznych ze sprzętem. Zestawy dostępne w ramach Ricoh Meeting Spaces są zbudowane na bazie urządzeń najważniejszych producentów, a także kompatybilne z Microsoft Teams, Zoom i innymi kluczowymi platformami wideokonferencyjnymi.
Dzięki temu każdy uczestnik spotkania, niezależnie od tego, czy jest obecny na miejscy, czy łączy się zdalnie jest dobrze widziany i słyszany.
Jak działamy
-
1. Zrozumienie potrzeb klienta
-
2. Wybór odpowiedniej technologii
-
3. Wdrożenie
-
4. Wsparcie
1. Zrozumienie potrzeb klienta

2. Wybór odpowiedniej technologii

3. Wdrożenie

4. Wsparcie

Elastyczne finansowanie inwestycji w nowe rozwiązania AV
Unowocześnij przestrzeń spotkań w firmie bez konieczności ponoszenia wysokich kosztów początkowych. Rozłóż je na wygodne comiesięczne faktury.

Case study
Innowacyjne rozwiązania Audio Video w Bayer.
Firma Bayer sp. z o.o. zdecydowała się zmodernizować swoją siedzibę w Warszawie. Celem było dostosowanie przestrzeni biurowych do hybrydowego modelu pracy. W ramach projektu zespół Ricoh Polska zrealizował kompleksową instalację systemów audiowizualnych w ponad 40 pomieszczeniach oraz zmodernizował centrum konferencyjne. W wyniku działań powstało m.in. nowoczesne Audytorium z pierwszym w Polsce ekranem LED full curve w przestrzeni biznesowej. Ponadto został wdrożył system rezerwacji sal oraz nowoczesne technologie wspierające pracę zespołową w modelu hybrydowym.
