Zasady dotyczące plików cookie

Firma Ricoh wykorzystuje narzędzia do gromadzenia danych, takie jak pliki cookie, aby zwiększyć przydatność witryny dla użytkowników. Informacje o zmianie tych ustawień i o plikach cookie można uzyskać tutaj.

Elektroniczny obieg dokumentów

Przejście z tradycyjnego, papierowego obiegu dokumentów na sprawniejszy i bardziej ekonomiczny elektroniczny pozwala na obniżenie kosztów oraz lepszą kontrolę nad bezpieczeństwem kluczowych danych.

Najważniejsze usługi


Przygotowywanie firm i instytucji na cyfrową transformację
Przejście z tradycyjnego papierowego obiegu dokumentów na sprawniejszy, bardziej ekonomiczny model elektroniczny przynosi znaczne oszczędności finansowe i wpływa na lepszą wydajność operacyjną. 
Optymalizacja procesów związanych z zarządzaniem dokumentami i informacją nie może polegać jedynie na wdrożeniu nowych narzędzi technologicznych. Wprowadzone rozwiązania muszą być dopasowane do konkretnych potrzeb danej firmy i branży w której funkcjonuje. 

Dopasowanie do potrzeb firmy
Korzyści płynące z wprowadzenia elektronicznego obiegu dokumentów można szybko zweryfikować. Sam proces przejścia może okazać się skomplikowany dla firmy. W związku z tym warto postawić na sprawdzonego partnera. Dzięki naszemu wieloletniemu doświadczeniu w zarządzaniu zmianą w organizacji możemy pomóc w sprawnym wdrażaniu nowych praktyk. Rozumiemy wymagania firm oraz instytucji z różnych sektorów i wspólnie z Państwem dobierzemy odpowiednie procesy i strategie.  

Cyfryzacja działalności 
Możesz zaufać naszemu doświadczeniu i wiedzy. Wdrożenia realizujemy w sposób kompleksowy a nasze usługi kierujemy nie tylko do dużych firm ale również do mniejszych organizacji.

Dodatkowe usługi związane z tym wyzwaniem


Nie udało się znaleźć potrzebnych informacji?

Zachęcamy do kontaktu i rozmowy o tym, jak możemy pomóc.

Kontakt