Service Advantage
Rozwiązanie RICOH Service Advantage wykorzystuje naszą sieć serwisową w regionie EMEA do świadczenia szerokiej gamy dodatkowych usług serwisowych. Jako jeden z wiodących dostawców usług technologicznych na świecie, posiadamy wysoce efektywną sieć serwisową i dystrybucyjną. Nasi certyfikowani inżynierowie, oprócz serwisowania naszych własnych podstawowych produktów, świadczą szereg usług pomocy technicznej, w tym wsparcie dla klientów z branży IT oraz serwisowanie urządzeń innych producentów.
Zostań naszym partnerem i uzyskaj dostęp do wiedzy i ponad 80-letniego doświadczenia w zakresie profesjonalnych usług serwisowych w terenie. Nasza znajomość rynku oraz sieć serwisowa w całym regionie EMEA pozwolą Ci ulepszyć pomoc techniczną w swojej firmie i przyspieszyć realizację planów rozwojowych. RICOH Service Advantage to elastyczne rozwiązanie serwisowe. Nasze podejście, oparte na konsultacjach pozwala wybrać te usługi, które spełniają Twoje wymagania oraz potrzeby Twoich klientów.
- Funkcje i zalety
-
Mamy rozwiniętą sieć serwisową dostarczającą kompletną ofertę usług pomocy technicznej. Korzystając z rozwiązania RICOH Service Advantage, możesz skorzystać z szeregu usług, w tym zarządzania projektem, projektowania usług, wdrażania, zarządzania usługami, zarządzania łańcuchem dostaw, zarządzania częściami, usług pomocy technicznej, zdalnej pomocy technicznej, raportowania i rozliczeń.
- Wykorzystaj naszą wiedzę i zasoby, aby zoptymalizować świadczenie usług
- Skalowalne usługi pomocy technicznej dostosowane do Twoich potrzeb biznesowych
- Wysoce efektywna sieć serwisowa i dystrybucyjna w Polsce i całym regionie EMEA
- Najwyższej jakości pomoc techniczna ze strony prawie 5000 wykwalifikowanych inzynierów serwisowych
- Personel pomocy technicznej z certyfikatami A+, Net+, MCSE, Security+, Mobility+ oraz ITIL
- Wiedza w dziedzinie rynków wschodzących oraz nowych technologii